[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal!

WEEKAANBIEDINGEN
Eigenlijk al een beetje verklapt, maar onze weekaanbiedingen staan online! Elke week vind je in de categorie 'weekaanbiedingen' nieuwe weekdeals. Ik heb ze deze week alvast iets eerder online gezet omdat deze nacht onze prijzen omhoog gaan, maar normaliter probeer ik elke vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen er op te zetten. De huidige weekaanbiedingen lopen dus tot 10 november / worden in de loop van 10 november vervangen voor nieuwe weekdeals. En ik haal maar even van stal: tijdens speciale dag- en weekacties kan het voorkomen dat een aangekocht product op een bepaald moment voor een andere verkoopprijs wordt aangeboden. Op aangeschafte producten kan geen beroep op de prijs worden gedaan.

LAATSTE KANS FREAKPRIJZEN
Al onze prijzen gaan aankomende nacht 00:15 uur flink omhoog! Mocht je dus nog gebruik willen maken van de boxenactie, dan zou ik vooral adviseren deze avond nog te bestellen.

WEEKAANBIEDINGEN 1-10 NOVEMBER
Dan nu even wat speciale aandacht voor een aantal van onze huidige weekaanbiedingen.

- Return of the Phoenix voor €24,95 - die cake hoef ik niet uit te leggen hier :wink: Behalve dat de nieuwe batch uitgerust met is met 36 fluiters i.p.v. 35.
- Troopers (set van 2) voor €9,95 - super toffe tailbakjes en leuk stookvoer! En check dat label...
- Mayday voor €19,95 - gaaf product met crossette en crackling
- Distubred 6x19 shots voor €135,- Bijna maximaal gevuld en echt super dik!
- Tenslotte Centurion 100 shots 20mm voor €49,95 - als je eens wilt ervaren wat Wolff uit 20mm weet te persen, dan zou ik zeggen: koop deze! Het is een klein compoundbakje maar deze is echt heel goed (helaas heb ik deze niet gefilmd want een straatfilmpje zou welkom zijn van deze).

WEEKAANBIEDINGEN ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekaanbiedingen

Tot zo ver mijn verkooppraatje en enthousiasme over deze mooie vuurwerkproducten. Fijne avond allemaal!

donadoni_post_weekdeals_week_1.jpg

Je doet me pijn man ik wil de helft van die weekaanbiedingen best graag kopen maar het budget is al op...

Best leuke bak die centurion! Mijn budget is echter nu wel op ben ik bang. Te veel winkels en te veel bestellingen...:bonk:

Hopelijk wel om al die dozen naar je auto te tillen op 28, 29 en 30 december :p Nog 5 mystery cakes beschikbaar...

Ja moet er even van bijkomen.. Indd al veel besteld bij jullie! Komt goed met het tillen!😏 Ben zo te zien niet de enige die het budget al behaald/overschreden heeft!

Ben nu echt door budget heen, misschien komt er nog iets leuks komende aanbiedingen die ik niet kan laten liggen. Heb een ruggegraat van elastiek namelijk:yes:

@granddessert Misschien een tip op de mobiele website van jullie, de weekaanbiedingen zijn niet te vinden via het menu. Dit geld overigens voor het gehele linker menu die je op desktop wel ziet. Misschien een optie om een apart mobiel menu te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan