[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben iets te veel verwend door een andere shop dus zat op iets onrealistisch te gokken, maar ik vind twilight opzich nogsteeds een leuke bak voor €60 (En ik had nog 0 producten met spinners dus eigenlijk wel fijn dat ik die nu heb :D)
Heb je hem eerder gehad? Veel plezier er mee alvast en ik ben dan om hem af te sluiten toch wel benieuwd wat jouw 'onrealistische' gok is geweest.

Heb je hem eerder gehad? Veel plezier er mee alvast en ik ben dan om hem af te sluiten toch wel benieuwd wat jouw 'onrealistische' gok is geweest.

Nee heb hem nog niet eerder gehad dus vind het prima.

Ik gokte in de categorie full assault / supremo / massive gold

Twilight stond op de lijst, met deze korting beter te doen! Blij mee!
Zeer benieuwd naar de losse acties die nog zullen komen na de prijs verhoging. Eingelijk al over mijn budget heen:sad:

Zou hem zelf niet gekocht hebben, maar wel blij mee!! Benieuwd naar de acties die nog volgen, overtuig ons maar:biertje:

Nog 1 30mm mystery box te gaan en nog 7 cakes. Wie zorgt dat de 30mm box vandaag bekend wordt gemaakt? :p

Prijzen zullen vandaag omhoog gaan en daarna posten we elke week nieuwe weekdeals.

Twilight stond op de lijst, met deze korting beter te doen! Blij mee!
Zeer benieuwd naar de losse acties die nog zullen komen na de prijs verhoging. Eingelijk al over mijn budget heen:sad:
Veel plezier ermee MITMIT! Gaan nog wel een paar leuke acties volgen, maar de échte freakprijzen gaan er wel langzaam uit.

Deze duurder iets langer, maar de beschikbare Mystery boxen van 30mm zijn er inmiddels ook uit!

De Mystery box 30mm = de Divine Intervention met 120 shots. Hier zijn zo ver ik weet niet echt straatfilmpjes van bekend en helaas heb ik hem zelf ook niet gefilmd afgelopen oud en nieuw... Maar gegarandeerd spektakel want deze ramt er goed op los! De batch is hetzelfde als die van vorig jaar dus hier kan ik opnieuw met zekerheid van zeggen: veel plezier met deze box! :D

Voor iedereen die deze gemist heeft. We hebben nog best een stapeltje staan. Zal hem direct iets vriendelijker prijzen en hem later ook in de weekdeals zetten. Weekdeals? Ja zeker! Vanaf deze week probeer ik elke week nieuwe weekdeals online te zetten en hier te posten. De eerste zullen zeker vanaf morgen live staan.

donadoni_post_vwc_mysterydeal_divine.jpg

@Granddessert... Niet dat het me heel veel uit maakt (beetje maar), hoe kan het dat de disturbed box nu 15 euro goedkoper is dan wat ik heb betaald op 15 oktober? :bonk:

@Granddessert... Niet dat het me heel veel uit maakt (beetje maar), hoe kan het dat de disturbed box nu 15 euro goedkoper is dan wat ik heb betaald op 15 oktober? :bonk:
Hoi FatAzz, prijzen kunnen tussendoor altijd veranderen - vooral in tijdelijke acties kan een artikel goedkoper worden. In dit geval zit deze in de weekaanbiedingen dus is dit ook een tijdelijke actie. Toen jij hem kocht, telde die mee voor de boxenactie - dat is nu tijdens de weekaanbieding niet het geval. Ik dacht te zien dat je van de gratis boxenactie gebruik hebt gemaakt waar de Disturbed een onderdeel van was? Wanneer je beter af bent? Zeg het maar :p

Hoi FatAzz, prijzen kunnen tussendoor altijd veranderen - vooral in tijdelijke acties kan een artikel goedkoper worden. In dit geval zit deze in de weekaanbiedingen dus is dit ook een tijdelijke actie. Toen jij hem kocht, telde die mee voor de boxenactie - dat is nu tijdens de weekaanbieding niet het geval. Ik dacht te zien dat je van de gratis boxenactie gebruik hebt gemaakt waar de Disturbed een onderdeel van was? Wanneer je beter af bent? Zeg het maar :p

Ah, nu begrijp ik 'm, zag niet dat ie bij de weekactie zat. No problem verder, ben er sowieso blij mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan