[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk op vuurwerfeestje.nl Ik klik aan Roosendaal. Er staat 299 euro. Hoezo kan het niet kloppen? Verder krijg ik op vrijdagmails alleen voor freaks. Al 2-3 weken. Daar krijg je die deals te zien en dan na 20 uur (stipt) de weekeind deals. Daar heb ik nooit TripleX vor 249 gezien. Ik zit er bovenop. Ik had 'm meteen gekocht. Dus er gaat ergens in mijn geval iets fout.

Inloggen? Hoe kan ik weten dat ik met inloggen? Ik meld me aan voor jullie freakacties via mail omdat aanmelden op vuurwerkcrew niet lukte. Kunnen zij bevestigen, dat hebben ze deze week handmatig gedaan. Jullie zijn zo aardig mij toch, ondanks dat ik mijn account hier niet geregeld krijg, aan te melden waarvoor dank. Dan log ik in via de deals (link webshop). Hoezo moet ik dan nog inloggen? Dan denk je ingelogd te zijn zeker als je dan actieprijzen ziet waar je dan niet zo erg van onder de indruk raakt. Ik snapte de hele kouwe drukte om jullie site hier al niet als ik eerlijk ben. Beetje balen dat ik acties op (in mijn ogen) toch knullige wijze misloop maar goed: is niet het einde van de wereld.
Maar: wat moet ik nou met die mails van jullie waar ik niks aan heb? Hoe krijg ik die acties dan te zien?

Inloggen? Hoe kan ik weten dat ik met inloggen? Ik meld me aan voor jullie freakacties via mail omdat aanmelden op vuurwerkcrew niet lukte. Kunnen zij bevestigen, dat hebben ze deze week handmatig gedaan. Jullie zijn zo aardig mij toch, ondanks dat ik mijn account hier niet geregeld krijg, aan te melden waarvoor dank. Dan log ik in via de deals (link webshop). Hoezo moet ik dan nog inloggen? Dan denk je ingelogd te zijn zeker als je dan actieprijzen ziet waar je dan niet zo erg van onder de indruk raakt. Ik snapte de hele kouwe drukte om jullie site hier al niet als ik eerlijk ben. Beetje balen dat ik acties op (in mijn ogen) toch knullige wijze misloop maar goed: is niet het einde van de wereld.
Maar: wat moet ik nou met die mails van jullie waar ik niks aan heb? Hoe krijg ik die acties dan te zien?

Mag ik misschien even een tip geven? Gewoon even bellen met de winkel of ze een direct bericht sturen via email of pm is misschien handiger, sneller en makkelijker dan hier via een forum op deze manier te communiceren.

Verbeter de wereld begin bij jezelf. Makkelijk om alles en iedereen de schuld te geven, terwijl je zelf overduidelijk niet goed hebt gelezen.

Waarom is het de vele anderen wel gelukt zonder te klagen en vingertje te wijzen?

Je moet soms een verificatie van 'ik ben geen robot' aanklikken als je aanmeldt, want anders logt die je automatisch uit. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is......

Inderdaad, beter kun je even bellen met vuurwerk feestje, ik heb nergens last mee gehad, ik had een verkeerd afhaalmoment ingevuld en dit hebben ze na een kort prive mailtje binnen 5 minuten geregeld voor me.
Ik kan niet anders dan zeggen dat de service uitstekend is.
En als je de freakprijzen tegen vindt vallen, vergeet dan niet dat dit een compleet nieuwe speler is in de markt. Ze moeten ook nog wat kunnen verdienen.
Als je op andere sites kijkt zie je dat sommige producten duurder en andere weer goedkoper zijn.
Dat houdt de jacht toch juist weer leuk in mijn beleving.

Zoals ik al aangaf: "Het is niet het einde van de wereld." Kortom: ik zit er niet zo mee. ZOals je zelf aangeeft: dingen gaan mis en ik ben zeker niet zonder fouten en dat anderen fouten maken snap ik natuurlijk ook.
Omgedraaid kan ik een eindeloze discussie starten en zeggen: "waarom heb ik in de talloze andere winkels waar ik besteld heb dit nou nooit gehad!" Etc. Maar dat heeft geen nut. We maken fouten, ik ook en misschien was ik hier dan wel de dommerd. Kan goed hoor.
Wat ik niet zo fijn vind is als ik de prijs noem er met een smiley achter een opmerking wordt gereageerd dat het nu 269 is en mijn opmerking niet kan kloppen. Nou, dan ben ik al wat minder genegen vriendelijk terug te reageren. Want die constatering van mij, die klopt helemaal.
Wat ik ook niet begrijp is dat ik toegelaten wordt tot de mails voor hun weekeindacties maar vervolgens die acties wel zie, maar met totaal andere prijzen. Als ik dat knullig vind en jij dat al teveel vingertje wijzen vindt dan zijn we het niet eens. Maar goed: dat kan op een forum. Ik wens je een fijne dag in elk geval en leuk winkelen. Mooie tijd toch! Hopen dat het niet ergens in december ineens weer met een sisser afloopt.

Zoals ik al aangaf: "Het is niet het einde van de wereld." Kortom: ik zit er niet zo mee. ZOals je zelf aangeeft: dingen gaan mis en ik ben zeker niet zonder fouten en dat anderen fouten maken snap ik natuurlijk ook.
Omgedraaid kan ik een eindeloze discussie starten en zeggen: "waarom heb ik in de talloze andere winkels waar ik besteld heb dit nou nooit gehad!" Etc. Maar dat heeft geen nut. We maken fouten, ik ook en misschien was ik hier dan wel de dommerd. Kan goed hoor.
Wat ik niet zo fijn vind is als ik de prijs noem er met een smiley achter een opmerking wordt gereageerd dat het nu 269 is en mijn opmerking niet kan kloppen. Nou, dan ben ik al wat minder genegen vriendelijk terug te reageren. Want die constatering van mij, die klopt helemaal.
Wat ik ook niet begrijp is dat ik toegelaten wordt tot de mails voor hun weekeindacties maar vervolgens die acties wel zie, maar met totaal andere prijzen. Als ik dat knullig vind en jij dat al teveel vingertje wijzen vindt dan zijn we het niet eens. Maar goed: dat kan op een forum. Ik wens je een fijne dag in elk geval en leuk winkelen. Mooie tijd toch! Hopen dat het niet ergens in december ineens weer met een sisser afloopt.

Bestel lekker bij die talloze andere winkels dan ����. Ik ben heel blij met de service van deze mensen. Top geregeld allemaal. Fijn weekend!

Ja ja ja...de kern is voor mij dat ik heel oprecht ben, nergens met een sneer heb gereageerd en heel goed in de gaten had dat de aanbiedingen die ik kreeg niet konden kloppen. Ze waren zo weer weg en jullie hier kennen de markt heel goed en "jullie hier" zijn voor 95% van de gevallen reden waarom die producten snel uitverkocht waren. Vandaar dus mijn vragen.
De reactie van vuurwerkfeestje dat ik in de basis kletste over de prijzen met een smiley erachter zorgt er dan wel voor dat ik wat minder vriendelijk reageer. Ik vind dat voor een winkel richting een potentiele klant eigenlijk nogal dom. Want die koopt nu echt elders. EN ik kan een PM sturen, dat is zeker zo alleen waren de vragen die ik stelde nuttig voor meer mensen (mogelijk). Er leek iets mis te gaan en misschien, als anderen meelezen en hetzelfde hebben ervaren, dat de oplossing op het forum anderen ook tot nut is.
Dan vind ik het onbegrijpelijk, nog steeds, dat als ik per mail de onlyfreaks mails netjes ontvang ik vervolgens NIET de Freakprijzen te zien krijg. Dat dat zo is is een feit want nogmaals: die TripleX voor 249 is een dijk van een prijs (alleen op een plek elders was deze even 229 euro en veel te ver weg voor mij). Maar nee: die verscheen niet op mijn scherm en is ook nooit op mijn scherm verschenen. Ja: dat snap ik niet. Ik snap wel dat mensen fouten maken maar kijk even mee als winkel, probeer even na te gaan of dit kan en hoe en los het dan op. ALs je dat op een forum doet, dan heeft iedereen die dit mogelijk toch ook trof er baat bij.

Ten slotte kan men MIJ ook via een PM benaderen dat is niet als het op een forum zo loopt per se mijn taak.

Verder is vuurwerk inderdaad een feest en laten we het gewoon feestelijk houden. We can agree to disagree. Dat vwkfeestje nieuw is weet ik wel en ik gun ze net als alle andere enthousiaste mensen in deze branche het beste.

Jongen, begrijpend lezen blijft zo te zien erg moeilijk voor je. Ik heb totaal geen zin in deze inhoudsloze discussie. Jij komt ongefundeerd klagen, terwijl jij zelf degene bent die gewoon niet goed heeft gelezen. Als je de actievoorwaarden en spelregels vanaf begin af aan had gelezen dan had je geweten dat je moet inloggen om de freakprijzen te kunnen zien. Heel simpel, punt.

Iedereen is op zoek naar de beste prijzen, vervelend dat je een aanbieding misloopt, maar dit is toch echt je eigen schuld. Het is gewoon niet fair naar de mannen van Vuurwerkfeestje toe die deze actie in hun eerste jaar voor ons wegzetten.

ON-TOPIC: hoe laat kunnen we de weekend deals verwachten mannen? :tongue2:

Ik heb de afgelopen jaren bij diverse winkels vuurwerk besteld. En ik heb in lange tijd geen winkel gezien die zo'n goede service heeft en goed met de klanten communiceert. Het inlogsysteem is inderdaad niet ideaal, ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht dat ik ingelogd was en dat ik toch niet de juiste prijzen zag. Maar dan bleek ik zelf toch niet ingelogd te zijn.

Eh. Ik krijg een mail met ONLYfreaks. Ik heb een link naar de webshop. Ik gebruik die link. Ik krijg andere prijzen. Als iemand dat logisch vind, dan verschillen we zo van mening dat we er hier niet uitkomen. Dat gebeurt nu eenmaal op fora en is verder voor mij geen reden om door te discussieren of ruzie te maken of zo.
Als vuurwerkfeestje hier online aanwezig is en het iets betreft dat niks met mijn persoon te maken heeft. Ik log in VIA die mail (lezen jullie dit eigenlijk wel!) en krijg weldegelijk actieprijzen te zien maar die zijn vreemd. TripleX ging van 299 naar 275 of zo. Whatever it is, Vuurwerkfeestje kent hun systemen en hoe ze mensen in laten loggen veel beter dan ik. Wat ik op het forum verwacht is niet een reactie die aangeeft dat ik klets met een smiley. Die goede service geloof ik oprecht, maar deze reactie valt daar toch niet echt onder. Wat ik verwacht is dat als ik open en eerlijk aangeef dat er iets echt mis lijkt te gaan, de winkel in kwestie eens nagaat wat het toch kan zijn. Dan kun je als winkel zelf, je hebt er immers ook baat bij lijkt me, mij met een PM contacteren. En ik zal je even uitspellen hoe een winkel dat dan doet.
"Beste Jorge. Wat vervelend te lezen dat je op een of andere reden de actieprijzen niet te zien hebt gekregen. Er zijn een aantal zaken die je moet doen om dit voor elkaar te krijgen anders loopt het inderdaad mis....etcetc."
Dat is hoe je dat dus doet. Je veert mee, je hoeft beslist niet door het stof want je klant kan zelf een fout hebben gemaakt en je doel is er samen uitkomen. Meer niet. Nou: dat is hier dus nu niet gebeurd.

Ik ga weer verder en laat deze discussie voor wat het is. Ik wens Vuurwerkfeestje verder oprecht niks dan goeds, een foutje of een reactie die een persoon (mij) in het verkeerde keelgat betekent natuurlijk niet dat dit een slechte winkel is of zo. Volgende keer beter.

Jullie gaan consequent in op een punt dat ik niet maak. Ik maak niet het punt dat Vuurwerkfeestje geen goede service verleent, dat het in algemene zin een winkel is die iemand moet mijden. Dus blijf bij het punt dat ik maak.
Dat is:
1) Ik zie wel in dat de prijzen die ik kreeg niet klopten.
2) Dit zijn de prijzen die ik zag
3) Ik log in via de freaksonluymail die ik elke vrijdag krijg
4) Er gaat ergens iets mis.

een opmerking als reactie van vuurwerkfeestje schiet mij in het verkeerde keelgat, omdat ik heel oprecht ben maar toch wordt neergezet als iemand die hier gewoon kletst. Daarna ben ik zo vriendelijk niet meer en wordt het wat rauwer.

Jullie gaan consequent in op een punt dat ik niet maak. Ik maak niet het punt dat Vuurwerkfeestje geen goede service verleent, dat het in algemene zin een winkel is die iemand moet mijden. Dus blijf bij het punt dat ik maak.
Dat is:
1) Ik zie wel in dat de prijzen die ik kreeg niet klopten.
2) Dit zijn de prijzen die ik zag
3) Ik log in via de freaksonluymail die ik elke vrijdag krijg
4) Er gaat ergens iets mis.

een opmerking als reactie van vuurwerkfeestje schiet mij in het verkeerde keelgat, omdat ik heel oprecht ben maar toch wordt neergezet als iemand die hier gewoon kletst. Daarna ben ik zo vriendelijk niet meer en wordt het wat rauwer.

Als die reactie in het verkeerde keelgat is geschoten, excuus daarvoor! En neem gerust contact op als het nog steeds niet lukt met inloggen, of als je na inloggen de verkeerde prijzen ziet, dan kijken we naar een oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan