[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb toch wel een opmerking die ik hier wil plaatsen. Betreffende privacy. Ik heb mij aangemeld voor een ONLYFREAKS account, echter hebben veel mensen liever niet dat de volledige gegevens zoals naam, e-mail adres en telefoonnummer al wordt doorgegeven maar ook nog eens gevraagd wordt naar je VWC usernaam. Hebben jullie hier wel even bij stilgestaan? Vroeger zou ik mij daardoor niet hebben willen aanmelden, want heel lang geleden heb ik wel eens een collectiefoto geplaatst en ben ik ook eens stout geweest als het op illegaal vuurwerk aankwam, nu houdt ik mij daar niet meer mee bezig. Enfin, jullie snappen mij wel, dus om je gegevens te moeten doorgeven inclusief ook nog eens je nickname van Vuurwerkcrew vind ik zelf eigenlijk te ver gaan.

Ik heb toch wel een opmerking die ik hier wil plaatsen. Betreffende privacy. Ik heb mij aangemeld voor een ONLYFREAKS account, echter hebben veel mensen liever niet dat de volledige gegevens zoals naam, e-mail adres en telefoonnummer al wordt doorgegeven maar ook nog eens gevraagd wordt naar je VWC usernaam. Hebben jullie hier wel even bij stilgestaan? Vroeger zou ik mij daardoor niet hebben willen aanmelden, want heel lang geleden heb ik wel eens een collectiefoto geplaatst en ben ik ook eens stout geweest als het op illegaal vuurwerk aankwam, nu houdt ik mij daar niet meer mee bezig. Enfin, jullie snappen mij wel, dus om je gegevens te moeten doorgeven inclusief ook nog eens je nickname van Vuurwerkcrew vind ik zelf eigenlijk te ver gaan.

Ik snap je punt. Heb je onze privacyverklaring gelezen? Daarin staat precies wat we wel en vooral niet met je gegevens doen. Uiteraard staat het je daarna nog steeds vrij om je niet aan te melden ;-)

De VWC nickname vragen wij alleen omdat we onze actie exclusief willen houden, en niet voor alles en iedereen. Dus de intentie is goed, waarmee ik niet zeg dat ik je bezwaar niet begrijp ;-)

Naam, e-mail en telefoonnummer geef je toch ook als je bij een andere zaak besteld? En bij VWC account kun je bij wijze van ook een niet bestaand account invoeren, mocht je die liever niet willen doorgeven?

En daarbij niemand verplicht je om gebruik te maken van deze only freaks acties toch?

Goed om te zien dat jullie actie zó hard gaat dat het volgende week al ten einde moet komen. Jammer voor de sfeer wellicht in het topic, maar het is natuurlijk positief nieuws. Keep up the good work!

Gaaf om te horen dat het zo hard loopt! ik heb dit jaar nog overgeslagen i.v.m doorgeschoven bestellingen en het rondje wat ik al rijd. Volgend jaar wil ik ook mn naam in de bunker:D

DELIVERY DAY:handsup: Vandaag staat weer in het teken van leveringen! In Roosendaal hebben we de eerste 3 pallets binnen van Wolff Vuurwerk. In Dordrecht ontvangen we een kleine extra levering categorie F1-vuurwerk.:applause:

IMG_9971[1].jpg

IMG_9973[1].jpg

IMG_9977[1].jpg

IMG_9978[1].jpg

WE GAAN ERUIT MET EEN KNAL!:handsup: De laatste Vrij-Mi-BOX! willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan.. Daarom hebben we speciaal voor deze gelegenheid een mysterybox ingekocht, waar we nu nog niet teveel over gaan zeggen. Oke dan toch: hij is lekker!:biertje:

Tegelijkertijd doen we vrijdag nog een kleine, laatste toevoeging aan het assortiment. Wij vermoeden zomaar dat jullie daar heel blij van worden!:cool:

Product (9).jpg

Ken je dat verhaal van dat leuke kleine potje, dat zou komen en toen toch niet? HIJ KOMT TOCH!:handsup:
De Monster Ride van Vuurwerkmania is weer toegevoegd aan de webshop, en we zullen beloven hem nu echt niet meer te verwijderen!

Tot en met zondag nog voor de freakprijs van 7,99!

Product (10).png

"Tegelijkertijd doen we vrijdag nog een kleine, laatste toevoeging aan het assortiment."

Leuke toevoeging, de Monster Ride maar daarmee refereer je toch niet naar de bovenstaande quote? Zo niet, misschien al een subtiele hint wat we vrijdag kunnen verwachten? :angel:

Ik snap het niet helemaal denk ik. Ik kreeg de mail binnen, Triple X was denk ik 275 of 299 euro. Wat is daar freak aan? Dat is toch niks speciaals. Ik bedoel het niet cynisch maar denk dat ik dus iets gemist heb: hoe kom ik dan aan die Freakprijzen? Dank je!

"Tegelijkertijd doen we vrijdag nog een kleine, laatste toevoeging aan het assortiment."

Leuke toevoeging, de Monster Ride maar daarmee refereer je toch niet naar de bovenstaande quote? Zo niet, misschien al een subtiele hint wat we vrijdag kunnen verwachten? :angel:

Haha nee Monster Ride en Wahnsinn waren 2 extraatjes, over vrijdag zeggen we nog even niks..

Nee dat account heb ik via een omweg verkregen uiteindelijk. Dus jullie mails ook en die acties van vridjagmiddag aan de ene kant en de weekend aanbiedingen aan de andere kant ook. Dus daar zit 't 'm niet in. was die 275 euro de actieprijs voor Triple X. Dan zijn we er snel uit en weet ik dat ik het juiste heb ontvangen/gezien.

Nee dat account heb ik via een omweg verkregen uiteindelijk. Dus jullie mails ook en die acties van vridjagmiddag aan de ene kant en de weekend aanbiedingen aan de andere kant ook. Dus daar zit 't 'm niet in. was die 275 euro de actieprijs voor Triple X. Dan zijn we er snel uit en weet ik dat ik het juiste heb ontvangen/gezien.

Triple X was vorig weekend 249 euro, en is nu 269 euro. Dus die 275 kan sowieso niet kloppen:D

Wauww dit is zuur, wie heeft de laatste Transbomber champion en 400 shots Total display voor mij weggekaapt haha, wilde ze net gaan bestellen, allebei uitverkocht:cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan