Nog de beste wensen Rico & Thierry! ( en de rest van de crew natuurlijk )
Ik was hier de 29e rond 00.30 en het was heel rustig wat voor mij echt een dikke pluspunt was. Ik kwam binnen in een gezellige, vrij kleine showroom en er waren wat klanten aan de beurt. Maar alles liep super snel door, jullie hadden alles al goed klaargezet denk ik. Na paar minuten wachten was ik al aan de beurt en binnen 5/10 minuten totaal stond ik weer buiten. Echt geweldig! Ik heb alleen maar ervaring met freakshops die vaak te veel hooi op de vork hebben genomen en die extreem veel klanten hebben waardoor het lang kan uitlopen maar zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt. De kortingen zijn misschien niet zoals grote outlet winkels die al langer meedraaien en grote partijen opkopen in januari, maar de hele ervaring zo maken die paar % verschil in korting helemaal goed. Ik had dan ook wel een kleine bestelling maar ik hoorde van nog wat liefhebbers dat zij het die nacht ook zo hebben ervaren dat het lekker rustig was en dat ze zo weer weg waren. Komt denk ook omdat het jullie 1e jaar is en de naam nog moeten maken ( veel mensen hebben al een vaste freakshop natuurlijk ) en jullie systeem van maximaal een X aantal mensen per blok is ook ideaal. Eigenlijk alleen maar prima als het zo blijft volgend jaar omdat de service dan ook hoog blijft. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar als ik weer een freakbestelling wil doen dit jaar!