[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen hier langs geweest. Meteen geholpen, het stond al klaar. Door een andere winkel kon ik pas later bij Vuurwerkfeestje zijn, dit was geen probleem. Rico en Thierry (en de andere medewerkers) bedankt!

Hier ook prima geholpen vandaag! Na even zoeken naar een geschikt parkeerplekje, was ik tussen de buien door snel binnen. Ik vond het vrij rustig, maar 2 andere klanten in de winkel. Na het scannen van de orders 10 minuutjes wachten, deel stond al klaar. Alles compleet, binnen 20 minuten weer weg.

Bedankt en een fijne jaarwisseling!:cool:

IMG_1168.jpg

Vuurwerk overal uitverkocht?:tongue2: Niet bij ons! Ook morgen heb je nog keuze uit de allerbeste blokken, cakes en ander vuurwerk. Bijvoorbeeld:

- 1,2" Freestyle Madness
- Extreme Starburst/Magnum PI
- W-Triple Layer
- Kingstown Hangover
- Extreme Goldfather
- 300 shots Ultimate Mixed Display
- Artillery
enz enz enz enz...

Van sommige nog enkele stuks beschikbaar en OP=OP! Reserveer ze nu direct op www.vuurwerkfeestje.nl en haal af binnen 2 uur!:handsup:

Morgen geopend van 08:00 tot 17:00 uur!

Zeer benieuwd naar jullie eerste verkoop jaar. Hopelijk is alles goed verlopen en hebben jullie flink verkocht.

DORDRECHT (2500 x 700 px) (1080 x 1080 px) (1).jpg

BEDANKT en de beste wensen voor 2023!:applause: Namens ons hele team willen wij jullie bedanken voor een geweldig en gezellig eerste jaar in Roosendaal! Erg tof dat veel van jullie een bezoekje aan ons hebben gebracht en leuk om jullie even (kort) te kunnen spreken!

De komende dagen gaan wij tellen in de bunkers, maar wat we nu al weten is dat er nog volop pareltjes op voorraad zijn.

En daarom....

START Vuurwerkfeestje.nl OUTLET: woensdag 4 januari 20:00 uur! Zorg dat je erbij bent!:handsup:

Heb je interesse in een specifiek artikel? Stuur ons alvast een DM of mail naar [email protected].

Groetjes,
Rico & Thierry en het hele team

Mooi om te lezen dat alles hier prettig is verlopen én dat we nu alweer kunnen uitkijken naar een Outlet. Zeker in de gaten houden!!

Goed om te lezen dat het allemaal zo goed is verlopen. Niet geweest, maar wel ontzettend genoten van dit topic en kijk dan ook zeker uit naar het komende topic.

Heel nice, ben benieuwd wat jullie nog allemaal in de bunker hebben liggen. Afgelopen jaar niet bij jullie besteld maar lees alleen maar positieve reacties.

Nog de beste wensen Rico & Thierry! ( en de rest van de crew natuurlijk )

Ik was hier de 29e rond 00.30 en het was heel rustig wat voor mij echt een dikke pluspunt was. Ik kwam binnen in een gezellige, vrij kleine showroom en er waren wat klanten aan de beurt. Maar alles liep super snel door, jullie hadden alles al goed klaargezet denk ik. Na paar minuten wachten was ik al aan de beurt en binnen 5/10 minuten totaal stond ik weer buiten. Echt geweldig! Ik heb alleen maar ervaring met freakshops die vaak te veel hooi op de vork hebben genomen en die extreem veel klanten hebben waardoor het lang kan uitlopen maar zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt. De kortingen zijn misschien niet zoals grote outlet winkels die al langer meedraaien en grote partijen opkopen in januari, maar de hele ervaring zo maken die paar % verschil in korting helemaal goed. Ik had dan ook wel een kleine bestelling maar ik hoorde van nog wat liefhebbers dat zij het die nacht ook zo hebben ervaren dat het lekker rustig was en dat ze zo weer weg waren. Komt denk ook omdat het jullie 1e jaar is en de naam nog moeten maken ( veel mensen hebben al een vaste freakshop natuurlijk ) en jullie systeem van maximaal een X aantal mensen per blok is ook ideaal. Eigenlijk alleen maar prima als het zo blijft volgend jaar omdat de service dan ook hoog blijft. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar als ik weer een freakbestelling wil doen dit jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan