[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar een winkel mag ook gwn een keer van zich afbijten hor. Ze doen super veel moeite om er iets moois van te maken en omdat je zelf er niet uitkomt ga je gelijk publiekelijk lopen stoken. Even een citaat:
'Ik snapte de hele kouwe drukte om jullie site hier al niet als ik eerlijk ben' dus ga ze dan ook niet de maat nemen als ze een smiley achter een verkeerd bedrag (275 euro) zetten. Dus weet niet zo goed wat je punt hierin is?!

En volgens mij als ik reactie van Vuurwerkfeestje zie dan willen ze je met alle service gewoon helpen!!

Jullie gaan consequent in op een punt dat ik niet maak. Ik maak niet het punt dat Vuurwerkfeestje geen goede service verleent, dat het in algemene zin een winkel is die iemand moet mijden. Dus blijf bij het punt dat ik maak.
Dat is:
1) Ik zie wel in dat de prijzen die ik kreeg niet klopten.
2) Dit zijn de prijzen die ik zag
3) Ik log in via de freaksonluymail die ik elke vrijdag krijg
4) Er gaat ergens iets mis.

een opmerking als reactie van vuurwerkfeestje schiet mij in het verkeerde keelgat, omdat ik heel oprecht ben maar toch wordt neergezet als iemand die hier gewoon kletst. Daarna ben ik zo vriendelijk niet meer en wordt het wat rauwer.

Hoi Jorginho,

Gebruik jij toevallig Google Chrome? Ik ervaar via deze browser namelijk soortgelijke problemen met aantallen van producten in mijn winkelwagentje en het verrekenen van de kortingen.

Ik kan je aanraden om deze oplossingen uit te proberen:
- Microsoft Edge gebruiken ipv Chrome. Deze browser werkt wel prima bij mij
- Als je Chrome wilt gebruiken, dan tijdens het shoppen regelmatig ctrl+f5 (geforceerd vernieuwen) indrukken en geduld hebben tot de freakprijzen juist worden weergegeven. Wel even goed je winkelmandje checken, want er gaat gewoon iets niet goed bij Chrome en ik vermoed dat dit verband houdt met de Windows 11 update. Dit is echter een gis van mij naar de oorzaak.

Ik kijk weer uit naar de weekendaanbiedingen :D

Jongens laat het voor wat het is, waarschijnlijk is er een kleine vorm van miscommunicatie of dingen anders opvatten zoals bedoeld. Laten we hier in ieder geval de goede vibe erin houden.

Maar lees ik het goed???
2 mysterie boxen??
Super vet!!

Jullie gaan consequent in op een punt dat ik niet maak. Ik maak niet het punt dat Vuurwerkfeestje geen goede service verleent, dat het in algemene zin een winkel is die iemand moet mijden. Dus blijf bij het punt dat ik maak.
Dat is:
1) Ik zie wel in dat de prijzen die ik kreeg niet klopten.
2) Dit zijn de prijzen die ik zag
3) Ik log in via de freaksonluymail die ik elke vrijdag krijg
4) Er gaat ergens iets mis.

een opmerking als reactie van vuurwerkfeestje schiet mij in het verkeerde keelgat, omdat ik heel oprecht ben maar toch wordt neergezet als iemand die hier gewoon kletst. Daarna ben ik zo vriendelijk niet meer en wordt het wat rauwer.

Ja, je kletst ook gewoon. Ongefundeerde onzin. Beetje klaar met dit soort figuren die constant slachtoffertje spelen en alleen maar negatieve onzin verkondigen op dit forum. Gaat allemaal ten koste van de goede sfeer die er eindelijk hangt en al helemaal ten kosten van dit mooie topic!

Iedereen is vrij om zijn/haar mening te hebben, maar in dit geval: lees de voorwaarden goed, bestel of niet en hou verder je mond als er niks zinnigs uitkomt.

ON-TOPIC: ik zit er weer klaar voor! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Eh. Ik krijg een mail met ONLYfreaks. Ik heb een link naar de webshop. Ik gebruik die link. Ik krijg andere prijzen. Als iemand dat logisch vind, dan verschillen we zo van mening dat we er hier niet uitkomen. Dat gebeurt nu eenmaal op fora en is verder voor mij geen reden om door te discussieren of ruzie te maken of zo.
Als vuurwerkfeestje hier online aanwezig is en het iets betreft dat niks met mijn persoon te maken heeft. Ik log in VIA die mail (lezen jullie dit eigenlijk wel!) en krijg weldegelijk actieprijzen te zien maar die zijn vreemd. TripleX ging van 299 naar 275 of zo. Whatever it is, Vuurwerkfeestje kent hun systemen en hoe ze mensen in laten loggen veel beter dan ik. Wat ik op het forum verwacht is niet een reactie die aangeeft dat ik klets met een smiley. Die goede service geloof ik oprecht, maar deze reactie valt daar toch niet echt onder. Wat ik verwacht is dat als ik open en eerlijk aangeef dat er iets echt mis lijkt te gaan, de winkel in kwestie eens nagaat wat het toch kan zijn. Dan kun je als winkel zelf, je hebt er immers ook baat bij lijkt me, mij met een PM contacteren. En ik zal je even uitspellen hoe een winkel dat dan doet.
"Beste Jorge. Wat vervelend te lezen dat je op een of andere reden de actieprijzen niet te zien hebt gekregen. Er zijn een aantal zaken die je moet doen om dit voor elkaar te krijgen anders loopt het inderdaad mis....etcetc."
Dat is hoe je dat dus doet. Je veert mee, je hoeft beslist niet door het stof want je klant kan zelf een fout hebben gemaakt en je doel is er samen uitkomen. Meer niet. Nou: dat is hier dus nu niet gebeurd.

Ik ga weer verder en laat deze discussie voor wat het is. Ik wens Vuurwerkfeestje verder oprecht niks dan goeds, een foutje of een reactie die een persoon (mij) in het verkeerde keelgat betekent natuurlijk niet dat dit een slechte winkel is of zo. Volgende keer beter.

Nieuw account aangemaakt vuurwerkliefhebber34? Of neefje van? :bonk:

Volgens mij is het bijna weer tijd om on topic te gaan en te stoppen met het vervuilen van dit leuke topic!

Benieuwd naar de actie’s!!!

Twijfel over mysterybox 2

Er zijn maar weinig cakeboxen(!!) 108 schoten met 1300g.. krijg niks gevonden.. kenners een idee?

Zo tevreden met mijn keuze om de mysteriebox 1 te bestellen ,dat ik zojuist nr 2 ook maar heb gepakt.
Nou kom op met kopen want ik ben benieuwd welke dat is🤣

Hoi Jorginho,

Gebruik jij toevallig Google Chrome? Ik ervaar via deze browser namelijk soortgelijke problemen met aantallen van producten in mijn winkelwagentje en het verrekenen van de kortingen.

Ik kan je aanraden om deze oplossingen uit te proberen:
- Microsoft Edge gebruiken ipv Chrome. Deze browser werkt wel prima bij mij
- Als je Chrome wilt gebruiken, dan tijdens het shoppen regelmatig ctrl+f5 (geforceerd vernieuwen) indrukken en geduld hebben tot de freakprijzen juist worden weergegeven. Wel even goed je winkelmandje checken, want er gaat gewoon iets niet goed bij Chrome en ik vermoed dat dit verband houdt met de Windows 11 update. Dit is echter een gis van mij naar de oorzaak.

Ik kijk weer uit naar de weekendaanbiedingen :D

Dank voor de tip! Ik zal erop letten.

Klopt,hier ben ik eerlijk gezegd minder enthousiast over,maar dat is de gok die ik zelf genomen heb..
Ik had dan liever de Royal celebration aangeschaft..
Ach you win some and you lose some..😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan