[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De shop in een pand waar voorheen Haokan zat en een actie die start op vrijdagavond 20.00 uur?

Laat de server maar braken-actie!

Je MAGNUMeer bestellen dan eerst, met deze toffe aanbiedingen! Oke genoeg flauwe woordgrappen...

Iets simpels als "FeestWeekend Deals" brengt het al helder over natuurlijk. Maarja, dat klinkt ook net niet. Lastig nog om iets flashy te verzinnen! hmmm... Weekend... zaterdag... knaken.... ZaterKnaken Deals?

Weekend... Freaks... Freakend Deals?

Geld besparen: krent... weekend... WeeKrent deals?

Of gewoon iets als "wekelijkse bunkerstunter"

Kijk maar of je hier iets van inspiratie uit kan halen! Ik ben in elk geval benieuwd naar de aanbiedingen :holland:

Oh en wat voor mij onmisbaar is van magnum: Caïro crackling. Voor de juiste prijs koop ik daar gerust een karton van over :yes:

Ik heb de triple x geschoten afgelopen oud en nieuw,dit is echt een pareltje.
Verder ben ik het eens met vitamindrink,de Caïro crackling zou onmisbaar zijn in menig project.

TERUG OP VOORRAAD!�� Jullie waren er als de kippen bij om de voorraad Decibel op te kopen. Maar goed nieuws: hij is weer beschikbaar, let wel op: dit zijn de laatste tegen de speciale openingsprijs van 17,50!��

Product - 2022-09-15T143923.799.png

Wat zijn de musthaves in de collecties van Magnum en Broekhoff? Laat het ons weten!

Bekijk bijlage 66830

De meeste toppers van Magnum en Broekhoff zijn inmiddels wel bekend.

WCKD Warlord / Supercell.
W-Triple Layer / W-Shape Dominator.
Magnum P.I. / Extreme Starburst.
400 shots Total Display Show.
Sylvester Mainframe / Beyond Redemption.
Kingstown Hangover / Insane Crown Bomber.
1.2" Ultimate Chry / Crackling Caïro.
Mega Mine / Big Fat Chill.
WCKD Heroes Assortiment.
Crossette Switch / Color Crossette.
Magic Spidertail.
Tailgate Fan.
Thundercrown (salute cake).
1.2" Total Event Box.
Mayhem Mine & Blackston 2x 20sh.
Sirius & Blizz 2x 20sh.
Spider Kings (XXL grondbloemen met crackling).

Daarnaast is vrijwel alles uit de Pyroshow lijn ontzettend goed. Vooral de 25sh 25mm Silver Spinner to Silver Blink ramt er flink op los.

De Extreme Mixed Caliber 100sh vind ik er op de productfilm ontzettend goed uitzien. Vooral de overgang van verschillende kalibers lijkt mij ontzettend gaaf. Deze heb ik nog niet voorbij zien komen tijdens een show, maar ik verwacht hier veel van.

Thnx Jordi, dan zitten aardig in de goede richting. 12 artikelen van jouw lijst staat ook al op onze lijst :D Spider Kings kende wij ook niet, maar n.a.v. de prijslijst eens bekeken en meteen op de lijst gezet!

De meeste toppers van Magnum en Broekhoff zijn inmiddels wel bekend.

WCKD Warlord / Supercell.
W-Triple Layer / W-Shape Dominator.
Magnum P.I. / Extreme Starburst.
400 shots Total Display Show.
Sylvester Mainframe / Beyond Redemption.
Kingstown Hangover / Insane Crown Bomber.
1.2" Ultimate Chry / Crackling Caïro.
Mega Mine / Big Fat Chill.
WCKD Heroes Assortiment.
Crossette Switch / Color Crossette.
Magic Spidertail.
Tailgate Fan.
Thundercrown (salute cake).
1.2" Total Event Box.
Mayhem Mine & Blackston 2x 20sh.
Sirius & Blizz 2x 20sh.
Spider Kings (XXL grondbloemen met crackling).

Daarnaast is vrijwel alles uit de Pyroshow lijn ontzettend goed. Vooral de 25sh 25mm Silver Spinner to Silver Blink ramt er flink op los.

De Extreme Mixed Caliber 100sh vind ik er op de productfilm ontzettend goed uitzien. Vooral de overgang van verschillende kalibers lijkt mij ontzettend gaaf. Deze heb ik nog niet voorbij zien komen tijdens een show, maar ik verwacht hier veel van.

En misschien ook nog andere leuke cat. 1 items?

Volgende week de Iconic Stars en Armada pakket van Pyrogiochi. Begin oktober wat items van Wolff, die staan al in de shop bij Roosendaal. Verder staan er veel nieuwe F1-items van Broekhoff en Magnum op de lijst, maar daar hebben we nog niet meer info over. Volgende week meer duidelijkheid!

Zou top zijn om de Avalanche Thunder en ook de Firestarter aan het lijstje toe te voegen van alle aanraders die jullie al hebben. ����

Laatst bewerkt:
De Pyroshow lijn heeft best wel wat parels ertussen, maar zijn vooral gewoon allemaal top en constant. Misschien even bij Broekhoff vragen of ze er een paar teveel in de bunker hebben staan voor een mooie prijs?

FINAL CALL!:idea: Je hebt nog tot zondagavond 23:59 uur om met 20% korting je Argento-artikelen in te slaan. Daarna gaan ze terug naar de adviesverkoopprijzen, en dat gaat ook niet meer veranderen tot en met 31 december:shy:

Van sommige artikelen nog maar enkele beschikbaar tegen deze prijs!

Product - 2022-09-17T090105.246.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan