[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
FREAKS of FAME!:cool: Vandaag hebben we een start gemaakt met het opzetten van onze FREAKS of FAME! Als je een bestelling hebt geplaatst, krijg jij hier jouw eigen stukje bunker waar wij jouw collectie gaan verzamelen.:handsup:
Hang jij er al bij? Dan ontvang je op korte termijn een detailfoto per mail! :droolthum

IMG_9681.jpg

Rico den Boer (20 x 15 cm).jpg

Stijging van meer dan 30% op een transbomber. Jullie kunnen er voorderest weinig aan doen hoor maar dit is niet leuk meer.

Wil voorderest ook niet teveel zeuren hier over die prijzen maar bij de transbomber viel het me wel op aangezien ik die nog wilde bestellen

Stijging van meer dan 30% op een transbomber. Jullie kunnen er voorderest weinig aan doen hoor maar dit is niet leuk meer.

Wil voorderest ook niet teveel zeuren hier over die prijzen maar bij de transbomber viel het me wel op aangezien ik die nog wilde bestellen

Sinds de introductie van de Transbomer in 2016 is de vaste aanbiedingsprijs € 99,00. Nu stijgt deze van € 99,00 naar € 125,00. Dat is net iets meer dan 26% maar zeker niet meer dan 30%. Maar na 7 jaar zonder prijsverhoging, terwijl alles in de wereld duurder is geworden, vind ik niet raar... :wink:

Niks aan toe te voegen. We kunnen in niemands portemonnee kijken, maar persoonlijk vind ik de Transbomber ook 125,00 waard. En die hoef je er als freak niet eens voor te betalen, in tegenstelling tot de 'gewone consument'.

Maar of ie voor jou het geld waard is, dat is uiteraard aan jou en ieder ander.:wink:

Fijne wedstrijd zo! :handsup:

transbomber was vorigjaar €65,--

Dat klopt echt niet wat je zegt. Misschien bij een bepaalde Freak-winkel als trekkertje. Maar al sinds 2016 is € 99,00 toch echt de officiële prijs van de Transbomber. Kijk maar in de standaard Rubro-folder:

20220918_183918.jpg

Maar dat had ik hierboven al uitgelegd. Als jij een winkel hebt waar de prijs lager is, dan kan dat maar dan betekent dat niet dat dat de normale prijs is. Dat is toch echt die € 99,00.

Laten we niet vergeten dat vuurwerkfeestje hier niets aan kan doen. Dit is nou eenmaal de nieuwe prijs. Volgend jaar is dit de norm als de rest voorraden dit jaar allemaal uit zijn gegeven.

Sluit je werkweek lekker af met de Vrij-Mi-BOX! Eén compound/cakebox, slechts enkele uren, tegen een supervoordelige prijs! Geldig op vrijdag van 16:00 tot 20:00 uur!

Product - 2022-09-19T132313.145.png

IS HET AL WEEKEND?:rolleyes: De week is al lang en breed doormidden, dus dat betekent dat we ons gaan opmaken voor de allereerste Vrij-Mi-BOX! Zeg je baas morgen gerust om 15:55 uur alvast gedag, en zorg dat je om 16:00 uur klaarzit.

:biertje:Hapje, drankje erbij, en scoor de 1,2" Fire Starter van Broekhoff voor een prijs waar zelfs het inflatiespook bang van wordt.:shocked:

30 mm, 1976 gram NEM. Meer hoeven we niet te zeggen toch?

Om 20:00 uur gaan we moeiteloos door naar onze eerste weekendactie met daarin alleen maar Broekhoff/Magnum!:applause:
Mocht je al vragen hebben over artikelen/prijzen van Broekhoff en Magnum, stuur gerust een DM!:handsup:

Product - 2022-09-22T091725.942.jpg

Leuke actie. Heb de omlabeling ervan al in bestelling staan dus voor mij geen optie.

Komt de Cairo crackling of de Magnum omlabeling ervan ook in de weekendactie morgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan