Sharp Scratch

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: X206
Artikelnaam: Sharp Scratch
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €15,95

katan_2020_sharp_scratch.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
De effecten wat kleiner, maar is ook 20mm. Die fluit vind ik wel erg goed. Doet me denken aan Spanje ;) en ook aan de Horn Whistler van Pangu. Als deze fluit in de Sharp Scratch dit benadert dan is het een top cake voor €15,95

Dit is voor mij ook zeker een cake om goed in de gaten te houden. Mede omdat het 20mm is, zou ik graag zien dat de boeketten ook in salvo te lucht in gaan. Dan oogt het wat voller. Verder veel potentie.

Zeker 1 om in de gaten te houden zeg. Mooie cake voor een scherpe prijs. Dat de fluit over gaat in crackling is gaaf gedaan, dat mogen ze wel eens vaker doen zo.

Geen topper van de bovenste plank wat ik zo zie op bovenstaande film door de wat kleinere effecten, maar wel een prima product voor de prijs. Heldere kleuren en een leuk effect met fluit naar crackling. Prima cake, vooral ook voor de consument.

Kan me nog iets vaags herinneren over het beeldmateriaal van deze cake, maar iemand nog een idee wat er precies na de fluit en crackling komt? Wat voor een boeket (en colors)?

Duurt ca 30 sec. Crackling tails naar gemengd kleurenboeket (Rood, groen, blauw) gevolgd door salvo van 5 Spaanse fluiters die eindigen in crackling wolkje. Finale crackling salvo. Ik vind het een toppertje.

Duurt ca 30 sec. Crackling tails naar gemengd kleurenboeket (Rood, groen, blauw) gevolgd door salvo van 5 Spaanse fluiters die eindigen in crackling wolkje. Finale crackling salvo. Ik vind het een toppertje.

Doet me qua omschrijving enigszins denken aan het 36sh Panic cakeje van Katan. Omlabeling, vergelijkbaar of een (sterk) verbeterde versie?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik een paar maanden terug (zie mijn eerdere post) enthousiast geweest zou zijn op iets dat op Panic lijkt.

Laatst bewerkt:
Daar lijkt ie inderdaad op. De fluiters waren echter erg veel beter in het filmpje en eindigde in crackling. Mooie toevoeging. Maar ja, nog niet live gezien.

Toch ook wel een hebbedingetje dit. Zoals hierboven ook al aangegeven komt ie volgens mij echt tot zijn recht als je 'm in meervoud schiet. Er ontwikkeld zich een project in mijn hoofd voor dit of wellicht volgend jaar.

Toch ook wel een hebbedingetje dit. Zoals hierboven ook al aangegeven komt ie volgens mij echt tot zijn recht als je 'm in meervoud schiet. Er ontwikkeld zich een project in mijn hoofd voor dit of wellicht volgend jaar.

Ho ho, jij zat al vol en hebt geen plek meer :p

Vreemd ook deze, misschien dat ze van producten moesten overschakelen o.i.d. Je zou toch denken dat de naam erg past bij een cake met wat schelle fluiters er in.

Voor een tientje nog steeds een mooie cake met mooie grote boeketten. Als dit productie is dan neem ik er 1.

Back
Bovenaan