[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
LAAT JE VERRASSEN...:cool: We hebben groot nieuws voor jullie. Maar nog héél even geduld..

More info -> soon!

Een paar tipjes van de sluier:

• Maak voorlopig niet al je budget op:cool:
  • Hou ruimte in je planning tijdens je trip door West-Brabant:tongue2:
  • F1+F2:droolthum
  • Bereid je voor op een freakactie met een nieuwe dimensie:handsup:
More info -> soon!

#vuurwerkfeestje #vuurwerk #fireworks #nopyronoparty #0165 #Pyro #antivuurwerkverbod #hvlv

Product (1).jpg

Ligt totaal niet op de route west-Brabant maar ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig waar jullie mee aan gaan komen:D

Nou maken jullie mij wel heel nieuwsgierig. Zeker aangezien mijn route al deels door West Brabant gaat.

Ben benieuwd waar jullie mee komen maar gezien de sfeer in Dort komt het vast goed. De kaart en een van de tags verraad denk ik al het een en ander :p

Had al zo'n gevoel dat jullie op een bekende plek kwamen te zitten. Ben echt benieuwd wat voor assortiment jullie gaan voeren.

Net even op de website gekeken, mijn vermoeden bleek al te kloppen. Ben reuze benieuwd met wat jullie gaan komen dit jaar. Ik kom ook nog wel een keer langs in Dordrecht.

Nog héél even geduld.. en dan onthullen wij ons concept van onze freakactie!:handsup:

Speciaal voor onze derde vestiging hebben we ons logo alvast van een extraatje voorzien:applause: #megastore

logo-vuurwerkfeestje-megastore.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan