[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond al dat jullie echt vol positieve energie bezig waren en dit ook over dragen op de forums, maar dit is voor mij toch wel geniaalste ontwikkeling in de branche van de laatste jaren. De 'ideeën' hebben wat mij betref echt al een dikke 10!

Heerlijk om te zien!
2 mensen die van hun begeerde hobby hun werk maken en ons als leden en liefhebbers dit aanbieden.
Hou even de hand op m'n portemonnee want hier bestel ik graag ;)

Dat concept ziet er erg leuk uit zeg. Zeer unieke acties hebben jullie opgesteld, tof om het plezier er vanaf te zien stralen. Wellicht toch maar even die 25e van november vrijhouden :D

Geniaal en super leuk alles in elkaar gezet, erg origineel! Alleen al voor de energie en moeite die jullie overal in stoppen ( en dat anno 2022 en als beginnende winkel in de meest ellendige periode ) zou ik al m'n spullen bij jullie willen bestellen, ook al is het totaal niet in de buurt. Zo merk je het verschil ook wel als échte freaks een vuurwerkwinkel beginnen en vanuit het perspectief van een liefhebber de dingen bekijken en niet alleen vanuit het perspectief van een winkelier. Top bezig mannen en ik ben benieuwd naar de Only-Freak content :D

Geweldig concept zeg. Wat pakken jullie dit ontzettend leuk aan. Totaal anders, maar puur gericht op de freaks.

Heel tof concept. Vraag me af of het "je krijgt bericht als je vuurwerk in de bunker ligt" wel haalbaar is. Maar laat me graag verassen. Al met al een heel mooi initiatief.

Gaaf concept zegt. Om even in de brabantse termen te blijven is het godnondeju ver rijden voor mij. Als de actie goed zijn toch maar even goed in de gaten houden ;). Heb mij in ieder geval aangemeld!

En vergeet na je aanmelding niet om toegang aan te vragen tot de besloten Facebook-groep. Hier vind je nu al foto's die wij hebben gemaakt nadat we de sleutels mochten ontvangen, zoals de bunkers, showroom en afhaalruimte. Nu allemaal nog leeg en verlaten uiteraard.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan