[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen zaterdag even langsgeweest.
Winkel zit goed centraal in Dordrecht en is makkelijk te bereiken.
Nette shop met veel diversiteit aan producten die er in categorie F1 uitspringen en nog even met Rico staan praten over onze mooie hobby.
Wat mij betreft een aanrader en 2 mensen die van hun hobby mooi werk hebben gemaakt.
Ga zo door zou ik zeggen! :)

Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag even langsgeweest.
Winkel zit goed centraal in Dordrecht en is makkelijk te bereiken.
Nette shop met veel diversiteit aan producten die er in categorie F1 uitspringen en nog even met Rico staan praten over onze mooie hobby.
Wat mij betreft een aanrader en 2 mensen die van hun hobby mooi werk hebben gemaakt.
Ga zo door zou ik zeggen!:)

Leuk dat je er was Ischa en altijd leuk om over onze mooie hobby te praten! :handsup:

Staat ook nog op de planning om hier eens een kijkje to komen nemen.
Vinden mijn kids ook wel leuk!
Die pyro’s van vuurwerkbunker hebben jullie niet toch?

Staat ook nog op de planning om hier eens een kijkje to komen nemen.
Vinden mijn kids ook wel leuk!
Die pyro’s van vuurwerkbunker hebben jullie niet toch?

Altijd welkom! :handsup:
Nee, laatste info is dat deze nog verscheept moeten worden en beperkt beschikbaar komen. Wij hopen ze wel te krijgen later in het jaar.

Wist je dat we iedere VWC-member een korting aanbieden van 20% op nagenoeg ons hele assortiment?:D We hebben inmiddels een uitgebreid assortiment met de beste F1-artikelen van diverse importeurs. Binnenkort komen ook de Ardi-artikelen beperkt beschikbaar.

Samengevat nog even de belangrijkste informatie:

• Minimaal bestelbedrag is 25,00 euro
  • Korting geldig op alle artikelen (uitgezonderd de Themabox en Cadeaubon)
  • Na je bestelling nemen we contact met je op voor een afhaalafspraak. Dit kan eventueel ook in Gorinchem.
  • Kortingscode t/m 30 september: VWC20 (20% korting)

Profiteer nu van de hoogste korting. Later in het jaar zal deze teruglopen:

Kortingscode 1 oktober t/m 31 oktober: VWC15 (15% korting)
Kortingscode 1 november t/m 30 november: VWC10 (10% korting)

Heb je vragen? Stuur ons dan een mailtje via [email protected].

We zien jullie graag terug op www.vuurwerkfeestje.nl!
Of op onze socials: TikTok, Facebook en Instagram!

IMG_6782.jpg

IMG_6783.jpg

Vandaag is er een beperkte voorraad Ardi-artikelen binnengekomen en deze zijn vanaf nu bestelbaar in de webshop en te verkrijgen in onze winkel!:handsup:

• 2 Vesuves Stroboscopiques: 3,95 euro
  • 4 Fontaines: 5,95 euro
  • 4 Maxi Fontaines: 8,95 euro
Let op: dit zijn de verkoopprijzen ZONDER de VWC-korting van 20%:cool:
De aantallen zijn niet groot, dus wees er op tijd bij!

IMG_7048[1].jpg

IMG_7043[1].jpg

Ons vuurwerk mag, iedere dag! Dus ook vandaag maken we veel mensen weer blij met vuurwerk voor hun bruiloft, gender reveal party, kinderfeestje.. maar helaas ook een uitvaart:sad: Vuurwerk is emotie, op zowel de mooie momenten in de leven, als ook de verdrietige momenten.

Ook verwachten we vandaag weer diverse members, altijd gezellig! :handsup:

Product (79).png

Hier vandaag ook een bezoekje gebracht. Bedankt voor de mooie artikelen die ik mocht meenemen vandaag. De kleurplaat viel ook in de smaak bij mijn dochter. Alleen jammer dat de A27 afgesloten was en ik terug moest omrijden. Gr. Robin

Deze week ontvingen we een nieuw schietsysteem, de FireFly van Nico Europe uit Duitsland. Geen gedoe meer met stroomdraadjes en losse afstandsbediening, maar gewoon stekkertje inpluggen en via een app op je telefoon en een lokaal WIFI-netwerk ontsteken. We hebben het direct getest en het werkt perfect! Ook kun je makkelijk een show programmeren via de app en bijv. je showtje op muziek schieten.

Mocht je interesse hebben in een FireFly (5 of 15 kanalen), stuur gerust even een DM en dan kijken we wat we kunnen regelen!

IMG_7193.jpg

MYSTERYBOX! 😍Wat zou er allemaal inzitten...? Dat is de vraag! Dit exemplaar wordt straks opgehaald, dus de koper weet het snel!

👉We hebben mysteryboxen in S, M en L!

Product (84).png

2e VESTIGING!✌️Eindelijk mogen we het grote nieuws brengen: Vuurwerkfeestje.nl heeft een tweede vestiging in Gennep (Noord-Limburg)!

👉Bij Balloons by Özzie in de Zandstraat kun je binnenkort de toppers uit ons assortiment kopen en afhalen. En aan het einde van het jaar mag je zelfs een heuse shop-in-shop verwachten met een volwaardig categorie 1-assortiment.😍

We zien uit naar een fijne samenwerking, waarbij we nog meer mensen het hele jaar blij kunnen maken met ons vuurwerk! 💥

Product (88).png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan