Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt ons ook, we gaan ze snel testen!Fire eyes zijn erg gaaf!
Deze zou ik zeer graag willen winnen! De poster krijgt dan een mooie plek naast de computer!HERHAALDE OPROEP
Vuurwerkfeestje.nl & Vulcan Europe geven 3 nostalgische Astronaut-posters weg!
Bekijk bijlage 65447
In samenwerking met Vulcan Europe biedt Vuurwerkfeestje.nl jou als VWC-lid de kans om de gelukkige eigenaar te worden van deze nostalgische Astronaut-poster.
Wij verloten 3 posters onder alle deelnemers!
Bovenstaande afbeelding is puur ter illustratie, je wint enkel een poster op rol, niet ingelijst. De poster is zo'n 80x60cm.
Aan deze winactie zijn de volgende regels verbonden:
Zo maak je kans:
- de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
- ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
- de eerste inzending telt
- Vuurwerkfeestje.nl en Vulcan Europe beslissen uiteindelijk wie de winnaars zijn
- over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
- de poster wordt naar je toegestuurd tenzij in overleg anders besloten
Geef in dit topic antwoord op de volgende vraag: waar ga jij deze nostalgische poster ophangen?
Looptijd:
Deze winactie loopt van 2 februari t/m 28 februari 2022 23:59 uur. De uitslag wordt begin maart bekendgemaakt in dit topic.
Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze winactie en danken Vulcan Europe voor het ter beschikking stellen van de posters!
Komt er binnenkort ook nog ca1 van Funke ?
Komt de stromboli ook op korte termijn?
Niet gewonnen? Niet getreurd.. want je krijgt direct de kans om zo'n nostalgische Astronaut-poster te verzilveren. Hoe? Heel simpel: door t.w.v. 25 euro aan Vulcan-producten te bestellen
Gefeliciteerd en geef hem maar een heel mooi plekje in jullie huis
Helaas heb ik helemaal niets met cat 1, hoe kom ik in hemelsnaam aan dat bestelbedrag![]()
Oooh.. nou vooruit. Je mag ook gewoon 25 euro overmaken hoor![]()