ajaxciedjuhh
VWC lid
Leuke actie!
Bij mijn oudere vuurwerkjes krijgt deze toffe poster een mooi plekje mocht ik winnen
Bij mijn oudere vuurwerkjes krijgt deze toffe poster een mooi plekje mocht ik winnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerkfeestje.nl & Vulcan Europe geven 3 nostalgische Astronaut-posters weg!
Bekijk bijlage 65447
In samenwerking met Vulcan Europe biedt Vuurwerkfeestje.nl jou als VWC-lid de kans om de gelukkige eigenaar te worden van deze nostalgische Astronaut-poster.
Wij verloten 3 posters onder alle deelnemers!
Bovenstaande afbeelding is puur ter illustratie, je wint enkel een poster op rol, niet ingelijst. De poster is zo'n 80x60cm.
Aan deze winactie zijn de volgende regels verbonden:
Zo maak je kans:
- de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
- ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
- de eerste inzending telt
- Vuurwerkfeestje.nl en Vulcan Europe beslissen uiteindelijk wie de winnaars zijn
- over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
- de poster wordt naar je toegestuurd tenzij in overleg anders besloten
Geef in dit topic antwoord op de volgende vraag: waar ga jij deze nostalgische poster ophangen?
Looptijd:
Deze winactie loopt van 2 februari t/m 28 februari 2022 23:59 uur. De uitslag wordt begin maart bekendgemaakt in dit topic.
Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze winactie en danken Vulcan Europe voor het ter beschikking stellen van de posters!
deze komt in het door mij nieuw te openen filiaal van Vuurwerkfeestje.nl![]()
Vuurwerkfeestje.nl & Vulcan Europe geven 3 nostalgische Astronaut-posters weg!
Bekijk bijlage 65447
In samenwerking met Vulcan Europe biedt Vuurwerkfeestje.nl jou als VWC-lid de kans om de gelukkige eigenaar te worden van deze nostalgische Astronaut-poster.
Wij verloten 3 posters onder alle deelnemers!
Bovenstaande afbeelding is puur ter illustratie, je wint enkel een poster op rol, niet ingelijst. De poster is zo'n 80x60cm.
Aan deze winactie zijn de volgende regels verbonden:
Zo maak je kans:
- de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
- ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
- de eerste inzending telt
- Vuurwerkfeestje.nl en Vulcan Europe beslissen uiteindelijk wie de winnaars zijn
- over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
- de poster wordt naar je toegestuurd tenzij in overleg anders besloten
Geef in dit topic antwoord op de volgende vraag: waar ga jij deze nostalgische poster ophangen?
Looptijd:
Deze winactie loopt van 2 februari t/m 28 februari 2022 23:59 uur. De uitslag wordt begin maart bekendgemaakt in dit topic.
Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze winactie en danken Vulcan Europe voor het ter beschikking stellen van de posters!
deze komt in het door mij nieuw te openen filiaal van Vuurwerkfeestje.nl![]()
Hoe laten jullie dat de klant aansteken?Projectje: 15 Bengal Fuego Red in hartvorm
Dit betrof een eerste testje voor de inzet op bruiloften, huwelijksaanzoeken, valentijn etc.
Bekijk bijlage 65503
Hoe laten jullie dat de klant aansteken?
Voor zover ik weet krijg je het mooiste effect met snellont, maar of je dat zo mag verkopen als Cat 1 weet ik niet.
Dus jullie gaan bij de mensen langs op locatie en steken het daar voor ze aan?Dit doen we zelf, op locatieMogen we inderdaad niet zo verkopen, en doen we dus ook niet.