Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Super hoor!
Mocht ik in de buurt zijn kom ik even langs!![]()
Leuk! Tot dan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super hoor!
Mocht ik in de buurt zijn kom ik even langs!![]()
Jullie mogen open zonder afspraakSHOPPEN OP AFSPRAAK!
Bekijk bijlage 65297
Als alles gaat zoals verwacht, mogen we vanaf morgen weer klanten ontvangen in onze shop. Dat betekent dat je de nieuwe collectie F1 kunt komen bewonderen.
We zijn geopend op afspraak op woensdag 19 januari 2022 van 15:00 tot 17:00 uur. Wil je langskomen? Stuur even een DM of mail naar [email protected].
Uiteraard is de 20%-korting voor VWC-leden ook in de shop geldig. Je moet dan wel ter plekke je username kunnen noemen en je profiel kunnen tonen.
Woensdag is ook onze showroom weer ingericht met de nieuwe artikelen van Vulcan. Alle artikelen die nu in de webshop staan zijn dan direct uit voorraad leverbaar.
Tot woensdag!
Bekijk bijlage 65298
Bekijk bijlage 65299
Bekijk bijlage 65300
Bekijk bijlage 65301
Leuk ! Morgen dus ook open zonder afspraak. Gaan jullie in de toekomst ook cat2 verkopen?
Mochten we ergens tegen een bunker aanlopen, dan overwegen we het wellicht om ook F2 te doen.
Ik heb je gemaild!Beste,
Gaat het nog lukken om zaterdag een afhaalmoment te regelen ?
Mvg
Vandaag de eerste nieuw binnengekomen artikelen opgehaald bij Vulcan Europe in Tilburg!
Ik maakte dit korte filmpje voor TikTok:
Ik kom zelf uit Dordrecht en heb gehoord van vuurwerkfeestje. Maar de meeste Dordtenaren vinden het maar troep cat 1. Maar ik zie toch een positief filmpje, ga daar binnenkort is een bezoekje brengen.
Vraagje kunen julie ook aan cat1 artikelen komen van st8ment en evo??