[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langzaam aan komt alles in gereedheid, showroom en winkel zo goed als klaar.
Dinsdag en woensdag nog diverse leveringen en dan kunnen we vanaf donderdag knallen

2DBB0CD2-64CF-4ECA-9E57-813454324F3D.jpg

60ABEB0D-1EED-4A80-B44B-928AB9888754.jpg

Patrick, begrijp ik nu goed dat de Mega Mine niet in de actie komt? Of heb je daar nog een voorraadje voor apart gezet?

Nee deze was volledig opper de pop helaas.
Maaaaarrrr waarschijnlijk heb ik nog een paar doosjes gefixt :)
Deze zal ik nog niet op de site zetten tot de 29ste

Nee deze was volledig opper de pop helaas.
Maaaaarrrr waarschijnlijk heb ik nog een paar doosjes gefixt :)
Deze zal ik nog niet op de site zetten tot de 29ste

nice, misschien een maximum aantal per klant/bestelling instellen :angel:
heb nu je alternatief aangekocht, maar wil nog best 2 mega mines hebben…

Helaas heb ik gisterenavond bericht gehad dat de Asiatic Wildcat van Luypears is afgekeurd en wij deze niet mogen uitleveren.
Omdat dit zo kort voor de verkoop is, zullen wij bij het afhalen hier een passende oplossing voor vinden wie hem besteld heeft.

Ik heb zojuist moeten besluiten de website ivm de gigantisch toeloop vandaag en met name vanavond te sluiten!
Dit houdt helaas in dat de actie producten niet online te bestellen zijn, maar alleen in de winkel te verkrijgen zijn :sad:
Ik snap heel goed dat dit voor jullie een tegenvaller is, maar het id anders voor mijn team niet meer beloopbaar als ik de site open zou houden.

Voor wie het afgelopen jaar/de afgelopen twee jaar zijn order heeft doorgeschoven zit er bij de order nog een extraatje uit naam van mij en mijn vrouw.
Het plan was dat ik deze persoonlijk aan een ieder zou geven maar door de drukte komt dat er mogelijk niet van. Maar ik wil het er niet zo bij geven, dus mijn vader zal uit naam van ons deze aan jullie geven.
Mocht ik toch wat ruimte hebben probeer ik dit uiteraard zelf te doen.

Nu gaan wij richting huis en ons bed opzoeken zodat wij morgen kunnen knallen en er een paar mooie dagen van kunnen maken!

Patrick, ik kan veel zeggen maar houd het kort: je bent een held! Succes de komende dagen en vooral, veel plezier!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan