[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig zeg! Mooie producten zo op de valreep. Ik ga de 29e online ff checken of ik nog 1 of 2 Supercell's kan bestellen om ze de 30e af te halen. Die mis ik nog in de collectie, voor de rest ben ik al goed voorzien bij je! :wink:

Misschien ben ik niet helemaal helder, maar je moet dus een bestelling van 1 van deze 6 producten op 29 december tussen 6:00 en 8:00 om gebruik te maken van deze actie? Je kunt dus niet nu al een bestelling doen, zodat je het tijdens de 'freaktijden' kunt ophalen? Of begrijp ik het verkeerd...?

Mijn bestelling kom ik inderdaad ook ophalen op 29-12 tussen 6:00 en 8:00, dus ik zou in de winkel direct een bestelling kunnen plaatsen en meenemen?

Je mag, je moet niks. En inderdaad klopt het exact was je schrijf. De 29e om 06:00 is de eerste gelegenheid om deze producten te bestellen, bij het ophalen van je bestelling of online tot 08:00uur. Daarna moeten we wachten tot de volgende dag.

Misschien ben ik niet helemaal helder, maar je moet dus een bestelling van 1 van deze 6 producten op 29 december tussen 6:00 en 8:00 om gebruik te maken van deze actie? Je kunt dus niet nu al een bestelling doen, zodat je het tijdens de 'freaktijden' kunt ophalen? Of begrijp ik het verkeerd...?

Klopt, en dat heefft een reden: als je dat nu al kon doen zouden de items eruit vliegen, en is het niet meer beschikbaar voor de freaks. En dus tijdens de afhaalblokken in de winkel, en om discussie te voorkomen ook online.

Ooit was die underground lijn echt fantastisch qua prijs etc, maar daar is helaas niks meer terug van te vinden.

Dit is een liefhebbers product, maar als je aan een concurrerend merk kunt komen is dit wel echt heel duur nu helaas.

Geweldig Patrick! Blijft een genot om bij jullie winkel te komen. Helaas heb ik dit jaar naast de acties gepist.. dus (nog) geen bestelling gedaan.

Ik wil 1/2 artikelen bijbestellen. Ik zag ergens een bericht dat het niet altijd toegevoegd kan worden aan de voorgaande orders. Hoe kan ik bijbestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan