[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Het lijk dat ik een mail probleem heb. Wij mij tussen vrijdagmiddag en nu gemaild heeft, zou die de mail willen doorsturen naar [email protected] zodat ik het als nog kan oppakken.
Graag tot ik meld dat de mail weer werkt vragen per mail naar bovenstaand adres blijven sturen aub

Kan het zijn dat het probleem al langer bestaat?
Ik heb je woensdag gemaild en nog geen antwoord gehad; dat is nog niet eerder voorgekomen?
Ik wijtte het aan je prive-beslommeringen, maar misschien speelt dit dus al langer?

Kan het zijn dat het probleem al langer bestaat?
Ik heb je woensdag gemaild en nog geen antwoord gehad; dat is nog niet eerder voorgekomen?
Ik wijtte het aan je prive-beslommeringen, maar misschien speelt dit dus al langer?

Niet dat ik weet, voor zover ik weet heb ik de mail inmiddels voor grootste deel bij.
Stuur voor de zekerheid hem even door naar bovenstaand mail adre:!

Heb je me vorige week gemaild en nog geen antwoord, stuur je mail dan ff door dan kan ik bet als nog oppakken

:holland: :holland:

Vandaag of morgen zal ik 7 toppertjes van Magnum online knallen :cool:

Let op! Voor nu is dit op=op ! En is het alleen via de website bestelbaar

Zodra ik het erop knal meld ik dat uiteraard hier

Voor vragen etc nog steeds mailen naar [email protected]

Laatst bewerkt:
:holland: :holland:

Vandaag of morgen zal ik 7 toppertjes van Magnum online knallen :cool:

Let op! Voor nu is dit op=op ! En is het alleen via de website bestelbaar

Zodra ik het erop knal meld ik dat uiteraard hier

Voor vragen etc nog steeds mailen naar [email protected]

Haha toch wel een andere importeur die je niet standaard in je assortiment had. Ben benieuwd welke producten!

Zo dan, dat zijn wel de toppers!

De site maar even goed in de gaten houden, want Magnum stond nog op het bestellijstje. Zal vast hard gaan.

Fantastisch dat je nog een actie doet Patrick!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan