[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
t vliegt de deur uit, waar mogelijk ga ik nog kijken voor aanvulling.
Als dat lukt meld ik me hier uiteraard weer

Mooi! Het was dan ook een goed vooraf aangekondigde actie waardoor iedereen in de startblokken stond (ik beken!:wink:). Mooi wat producten mee kunnen pakken die toch al op de wishlist stonden.

Echt top dat je Magnum nog even opneemt in je collectie evenals VWT vorig jaar. Wat dat betreft heb je echt alle topmerken in huis!

Bedankt Patrick! Wat laatste dingen van mijn lijstje kunnen afstrepen, nu is het budget wel echt bereikt :angel:

Komen er nog nieuwe acties?

Nee er komen helaas geen nieuwe freakacties, ik ga nog kijken of ik de uitverkochte Magnum items kan aanvullen maar daar blijft het helaas voor nu bij.

De komende weken gaan wij de site ombouwen naar de december verkoop, mogelijk komen er dan nog wel voor jullie leuke acties voorbij

Hey Patrick. Ik heb vanochtend 4x de Mega Mine besteld, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen (ook niet in mn spam). Moet het systeem toevallig nog wakker worden?

Hi Patrick, zie nu dat intratuin de Something different (Rainbow) in het assortiment heeft. Wordt die nog geleverd? Neem jij die ook weer op? Anders moet ik ook nog langs Nijkerk... :wink:

Hi Patrick, zie nu dat intratuin de Something different (Rainbow) in het assortiment heeft. Wordt die nog geleverd? Neem jij die ook weer op? Anders moet ik ook nog langs Nijkerk... :wink:

Stuur me even een mailtje aub, dan zal ik even kijken wat er nog mogelijk is. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan