Beetje botte en begriploze reactie to be honest.Beetje flauw om te blijven teasen. Zet het dan gewoon online, zoveel werk kan dat toch niet zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje botte en begriploze reactie to be honest.Beetje flauw om te blijven teasen. Zet het dan gewoon online, zoveel werk kan dat toch niet zijn.
Kan het zijn dat het probleem al langer bestaat?
Ik heb je woensdag gemaild en nog geen antwoord gehad; dat is nog niet eerder voorgekomen?
Ik wijtte het aan je prive-beslommeringen, maar misschien speelt dit dus al langer?
![]()
Vandaag of morgen zal ik 7 toppertjes van Magnum online knallen
Let op! Voor nu is dit op=op ! En is het alleen via de website bestelbaar
Zodra ik het erop knal meld ik dat uiteraard hier
Voor vragen etc nog steeds mailen naar [email protected]
Haha toch wel een andere importeur die je niet standaard in je assortiment had. Ben benieuwd welke producten!
Wat ik mijn dan afvraag, de freaksite is nu dicht, maar gaat de website wel open voor de normale voorverkoop?
Poahhh donders gauw bestellen denk.
Mooi man, prijzen van 2021 of 2022![]()
Achja, zijn wel top producten hoor. Welke ik natuurlijk niet kan laten staanWel helaas 2022 prijzen, maar zal mijn best doen mooi prijsjes te maken voor jullie
Mooie prijsje...zeker houd ik van![]()
Nee hihi nooit genoeg. Altijd meerHad je nog niet genoeg?(Ik zag je lijst in het lijstjes topic...
)
Zo is datAch, er is geen betere raad als voorraad....![]()