knallertjeee
VWC lid
Kom maar door hoor, erg benieuwd naar de prijzen. Zijn wel allemaal top artikelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar door hoor, erg benieuwd naar de prijzen. Zijn wel allemaal top artikelen.
Wat mis ik? Waar zien jullie die artikelen?
Mega mine, cairo crackling, triple x, magnum pi, kingstown hangover, w- triple layer en 400 shots total display box ff uit t hoofd![]()
Relax mensen. Het komt vast wel goed maar hij geeft meermaals aan dat hij door omstandigheden heel krap in de tijd zit. Het vuurwerk loopt echt niet weg, gewoon met enige regelmaat controleren. Aangezien dit echt 2022 prijzen zijn zou ik geen mirakel verwachten trouwens.
Dan moet je toch beter lezen.
Het zijn geen 2022 prijzen.
Hij schreef hier dit: "Wel helaas 2022 prijzen, maar zal mijn best doen mooi prijsjes te maken voor jullie."
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?61851-Freakactie-2022-Vuurwerk-Huizen&p=1270090&viewfull=1#post1270090
Heeft hij deze uitspraak ergens gewijzigd dan?
Top actie weer. Caïro Crackling, wat Mega Mines en de Goldfontänen toegevoegd aan de collectie.
Btw Patrick, ik ga er vanuit dat het afhalen alleen op 30 en 31 mogelijk is i.v.m. bevoorrading van de winkel? Als dat zo is mag ik twee dagen jullie kant op komen aan het eind van het jaarZou het anders mogelijk zijn om nog bestellingen samen te voegen?