[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Relax mensen. Het komt vast wel goed maar hij geeft meermaals aan dat hij door omstandigheden heel krap in de tijd zit. Het vuurwerk loopt echt niet weg, gewoon met enige regelmaat controleren. Aangezien dit echt 2022 prijzen zijn zou ik geen mirakel verwachten trouwens.

Relax mensen. Het komt vast wel goed maar hij geeft meermaals aan dat hij door omstandigheden heel krap in de tijd zit. Het vuurwerk loopt echt niet weg, gewoon met enige regelmaat controleren. Aangezien dit echt 2022 prijzen zijn zou ik geen mirakel verwachten trouwens.

Dan moet je toch beter lezen :wink:.
Het zijn geen 2022 prijzen :cool:.

We zien wel. Als iemand letterlijk schrijft als reactie op "2021 of 2022 prijzen" en antwoordt "2022 etcetc" dan zullen het prijzen zijn gebaseerd op zijn inkoop van 2022 met daarop voor de mensen hier een bepaalde korting op de standaard marge neem ik aan. Maar goed: ik ken 'm niet. Daar heb je helemaal gelijk in.

Top actie weer. Caïro Crackling, wat Mega Mines en de Goldfontänen toegevoegd aan de collectie.

Btw Patrick, ik ga er vanuit dat het afhalen alleen op 30 en 31 mogelijk is i.v.m. bevoorrading van de winkel? Als dat zo is mag ik twee dagen jullie kant op komen aan het eind van het jaar :p Zou het anders mogelijk zijn om nog bestellingen samen te voegen?

Pff echt 10 seconden te laat voor 3 Cairo Crackling's (had ze al in mijn winkelwagentje maar bij het betalen blokkeerde hij) :sad:

Top actie weer. Caïro Crackling, wat Mega Mines en de Goldfontänen toegevoegd aan de collectie.

Btw Patrick, ik ga er vanuit dat het afhalen alleen op 30 en 31 mogelijk is i.v.m. bevoorrading van de winkel? Als dat zo is mag ik twee dagen jullie kant op komen aan het eind van het jaar :p Zou het anders mogelijk zijn om nog bestellingen samen te voegen?

Ik voeg altijd de opvolgende orders samen met de eerste order :)|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan