Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga ook voor een lekkere Mascleta (Nocturna)
Nou dan mag er nog wel een 10K aan centjes bij komen om zoiets te doen![]()
Het was uiteraard een grapje maar als je er over na denkt is het niet eens zo'n heel slecht of onmogelijk idee. Je hebt bij een nocturna natuurlijk trueno lijnen nodig anders is het geen nocturna. Maar je zou zonder trueno's in principe zelf een beetje creatief aan de slag kunnen en zo'n 'terremoto' na kunnen bootsen met concussions en vervolgens lucht werk. Gewoon als lekkere finale na de pyromusical. Het hoeft ook geen minuten te duren, al is het maar een lekkere afsluiter van een tiental seconde.
Tobias van de Vuurwerkbunker deed dat ook erg goed in 2019 als finale van de demo show. Dat was echt geweldig. Concussions vallen ook onder T2 dus dat biedt opzich ook weer mogelijkheden.
Pssssst.... Ik denk dat jullie wel tevreden zijn als je deze cake ziet X factor 11 op 25 september...
Ik denk dat het wel goed komt. De besmettingen zullen nog wel even stijgen met afgelopen vrijdag in het achterhoofd. Maar ze zullen daarna weer snel zakken.