[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof man, leuk om te horen dat er zoveel amino is! Eindelijk eens wat freaks in real life ontmoeten. Gecombineerd met 2 shows en een borrel. Nu al veel zin in!

Ik krijg begrijpelijk nog wat vragen via mail e.d. Hier even voor iedereen antwoord op vragen die ik aantal x heb binnen gekregen:

- Mag ik cat. 1 vuurwerk meenemen/afsteken? NEE, Vriendelijk verzoek om dit thuis te laten. Ook al mag je het altijd afsteken je bevind je op besloten terrein en daar valt alles onder de verleende vergunningen en dan is het niet toegestaan.

- Kun je een hotel/overnachting voor ons regelen? Helaas niet. Dat kunnen we wel maar dat vergt enorm veel tijd en geregel voor ons. Ook wij moeten via Google/Booking.com/vakantiepark kijken wat er beschikbaar is in Holten en/of omgeving.

- Is de locatie van het vuurwerk in de buurt van het navigatieadres? Je bent redelijk in de buurt maar zult nog wel een stukje moeten verplaatsen via de aangewezen route vanaf het navigatieadres. Het kan lopend maar dat zal heen prima gaan als je ruim op tijd bent maar na wat drankjes wordt het terug wat uitdagend...

Deze vragen zijn ook terug te vinden op www.vuurwerk-holten.nl/10jaar

Er zijn nog 11 kaarten voor het eten + vuurwerk beschikbaar en alleen vuurwerk nog 32.

We zijn ook enorm blij met de best wel veel donaties die extra binnenkomen waarvoor veel dank! Het is nu wel zeker dat de Pyromusical in ieder geval gaat plaatsvinden met de reeds verkochte kaarten en we hebben inmiddels de eerste order vuurwerk daarvoor besteld.:handsup:

Kaarten eten + vuurwerk is echt OP=OP. Kaarten voor alleen vuurwerk... We kunnen een veelvoud mensen kwijt dan nu totaal verkocht maar we zijn even voorzichtig met opschalen i.v.m. coronaregels> afstand houden enz... Zodra we zekerheid hebben en het aandurven, wat bijna per dag toeneemt dan gooien we de max aantal bezoekers omhoog.

Kijk, dat is fantastisch om te lezen zeg. Die 32 gaan echt wel verkocht worden. Dan is een leuke extra inleg voor de show zo zeg, top.

Heel goed om te lezen dat dit aanslaat en dat is voor iedereen die komt ook meteen een goed teken! Nu nog lekker weer die avond en het feest is compleet.

Gaat de goede kant op, ik had gisteren gelijk om 6.00 uur al tickets gescoord. Eindelijk weer wat om naar uit te kijken, ben ik echt even aan toe.... stomme #$** corona. Samen met broer van de partij... Mensen uit heel het land lees ik, beetje meeting idee ook nog een idee??

Ik vind dit een geweldig initiatief en respect dat je dit zo op weet te zetten. Mooi om te lezen dat het goed gaat met de kaartverkoop. Hier ook de kaarten binnen voor het vuurwerk incl. eten. De 3D foto's zien er alvast veelbelovend uit en een regenboog thema doet het wat mij betreft altijd goed.

Heel erg benieuwd of we de Knisterteufel nog terug gaan zien in de show.

Kan je in de aanloop naar 25 september wat teasers plaatsen in dit topic?

Geweldig voor je dat het zo storm loopt.
Ik zit nog in dubio aangezien ik die dag ook terug kom van vakantie en niet weet of het allemaal wel haalbare kaart is.

Fijn om te lezen hier dat men wel toe is aan een leuk showtje/avondje. Ik ben er gelukkig ook bij van begin af aan .

We hebben de eerste bestelling gedaan voor de Pyromusical. Zoals je ziet geen rommel:D

inzet.jpg

Bijlagen

• 16230034901627654940172083182200.jpg
    16230034901627654940172083182200.jpg
    161,8 KB · Weergaven: 2
Ben je al helemaal uitverkocht Stefan?

Ja, toevallig net de laatste 2 kaarten verkocht haha. We laten de kaartverkoop nu doorlopen voor alleen het vuurwerk kijken want de ruimte is wel dusdanig groot en de berichten over versoepelingen positief dus dat durven we wel aan alleen dien je nu wel met deze voorwaarde akkoord te gaan tijdens het bestellen:

'Voor de huidige richtlijnen m.b.t. maximaal aantal bezoekers i.v.m. Corona zijn we nu 'uitverkocht'. Ik besef en ga akkoord dat als de huidige of strengere maatregelen m.b.t. max. aantal bezoekers op 25 september nog geldig zijn dat ik word uitgeloot en het geld krijg terug gestort.'

Ofwel diegene die voor dit bericht kaarten hebben besteld zijn zeker van toegang en een ieder die na dit bericht gaat/wil bestellen heeft een kans op geen toegang door maatregelen die strenger of gelijk aan zijn dan tot nu toe... We achten de kans klein hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan