[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom eigenlijk een pyromusical?
Vuurwerk is kunst en behoeft naar mijn mening geen ondersteuning van muziek.
Het verstoord de beleving vaak zelfs vind ik.(met name door de geluidskwaliteit of muziek- keuze en mix)

Voor mij persoonlijk zou het budget wat op gaat aan een muziekinstallatie en de tijd en energie van het bouwen van een show op muziek beter besteed zijn aan het vuurwerk zelf.

Ondanks deze kritische persoonlijke noot ondersteun ik het initiatief en hoop van harte dat het daadwerkelijk gaat lukken.

Waarom eigenlijk een pyromusical?
Vuurwerk is kunst en behoeft naar mijn mening geen ondersteuning van muziek.
Het verstoord de beleving vaak zelfs vind ik.(met name door de geluidskwaliteit of muziek- keuze en mix)

Voor mij persoonlijk zou het budget wat op gaat aan een muziekinstallatie en de tijd en energie van het bouwen van een show op muziek beter besteed zijn aan het vuurwerk zelf.

Ondanks deze kritische persoonlijke noot ondersteun ik het initiatief en hoop van harte dat het daadwerkelijk gaat lukken.

Pyromusical is gekozen omdat we op 18 december 2021 wederom een show willen gaan doen zoals in 2019 en die was zonder muziek. Dan kunnen we de pyromusical liefhebber en de liefhebber zoals jij beide tegemoet komen. En of we nu een Pyromusical moeten bouwen of een normale show, dat is vrijwel om het even. Alleen bij een pyromusical zit meer programmeringstijd in.

Geluidsinstallatie en de hele mikmak hebben we zelf in eigen beheer dus geen zorgen dat daar kosten naartoe gaan :wink:

10 Jarig jubileumfeest definitief op 25 september 2021

Nog 2 dagen en dan kun je de kaarten bestellen voor de demo en Pyromusical op 25 september 2021 in Holten + evt. eten. Deze datum is dus nu definitief.

Het ticket systeem werkt makkelijk en je kunt makkelijk betalen via Ideal of Paypal.

De kaarten zijn vanaf 1 juni 06.00 uur te bestellen via www.vuurwerk-holten.nl/tickets

2021-05-29 12.12.01.jpg

Wijziging/aanvulling op eerdere berichten:

- In eerste instantie zijn er totaal 250 kaarten beschikbaar waarvan 100 voor het vuurwerk + eten. Dit heeft te maken met vergunningen en huidige coronamaatregelen die betrekking hier op hebben. Als de versoepelingen doorzetten zoals nu dan komen er, indien nodig t.z.t. meer kaarten beschikbaar voor ALLEEN het vuurwerk. Voor het vuurwerk + eten is wel de max van 100 kaarten.

Laatst bewerkt:
Dat ziet er zeker goed uit. Heb alle vertrouwen in de show dat dat dikke prima zal zijn. Hopelijk worden er veel kaarten verkocht zodat er extra budget voor het vuurwerk zal zijn.

Hmmm.... Ben geen ochtend mens. En als ik al deze enthousiaste reacties lees, popt bij mij meteen de vraag op: wanneer kan ik kaarten bestellen voor de zondag uitvoering :D

Hoop dat het mij lukt om kaarten te krijgen. Ziet er 3D al erg vet uit! Heb er zin in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan