[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Stefan,
Wat een geweldig leuk idee! Ik wil ook zeker langs komen met mijn zoon! Tis de 1,5uur rijden zeker waard.

Misschien nog een leuk idee om tijdens de avond leuke aanbiedingen met de onbekendere merken te maken zodat we gelijk leuk kennis met de producten kunnen maken.

Kijk, dat is nog eens denken in mogelijkheden. Ben benieuwd hoe je dit verder gaat uitwerken Stefan. Maar ik zit klaar om kaarten te bestellen.

Dat klinkt helemaal fantastisch zeg, goed bezig daar. Mocht ik niets hebben dan ben ik zeker van de partij. Prijzen zijn erg netjes, top.

Geweldig idee Stefan!

Op deze manier is er weer licht aan de horizon en straks ook nog kleur!
Mooi om weer ergens naar uit te kunnen kijken Top dat je de eerste bent die de concrete ideeen al deelt!

Als het niet samenvalt met andere evenementen zullen mijn meissie en ik ook zeker aanwezig zijn.

VERVOLG Pyromusical + Demo + Eten

We zijn een beetje positief overspoeld door alle reacties hier, via mail en privé berichten.

We hebben besloten om de kaartverkoop te starten op 1 juni 2021. Er komen een viertal kaarten in de verkoop.

- Ticket Vuurwerk € 20,00
- Ticket Vuurwerk + eten € 39,50
- Ticket Junior Vuurwerk € 12,50 (kinderen t/m 12 jaar)
- Ticket Junior Vuurwerk + eten € 25,00 (kinderen t/m 12 jaar)

Daarnaast is er een optie om een vrijwillige donatie te doen wat ten goede komt aan de avond (lees vuurwerk).

Mocht het hele spektakel niet door gaan door coronaregels of bizar slecht weer dan krijgt iedereen netjes zijn of haar geld terug.

De datum van zaterdag 25 september kan nog wijzigen voordat de kaartverkoop start. Als iemand wat in de wandelgangen hoort over andere evenementen dan kunnen we kijken om het nog te verplaatsen.

Zodra de kaartverkoop start is het definitief. Dit heeft te maken met de tijdige vergunningaanvragen.

Team Vuurwerkstore Holten

VERVOLG Pyromusical + Demo + Eten

We zijn een beetje positief overspoeld door alle reacties hier, via mail en privé berichten.

We hebben besloten om de kaartverkoop te starten op 1 juni 2021. Er komen een viertal kaarten in de verkoop.

- Ticket Vuurwerk € 20,00
- Ticket Vuurwerk + eten € 39,50
- Ticket Junior Vuurwerk € 12,50 (kinderen t/m 12 jaar)
- Ticket Junior Vuurwerk + eten € 25,00 (kinderen t/m 12 jaar)

Daarnaast is er een optie om een vrijwillige donatie te doen wat ten goede komt aan de avond (lees vuurwerk).

Mocht het hele spektakel niet door gaan door coronaregels of bizar slecht weer dan krijgt iedereen netjes zijn of haar geld terug.

De datum van zaterdag 25 september kan nog wijzigen voordat de kaartverkoop start. Als iemand wat in de wandelgangen hoort over andere evenementen dan kunnen we kijken om het nog te verplaatsen.

Zodra de kaartverkoop start is het definitief. Dit heeft te maken met de tijdige vergunningaanvragen.

Team Vuurwerkstore Holten

Graag betaal ik de ticket, maar ik vind het jammer als ik aanbied om mee op te bouwen als vrijwilliger dat het ais voortrekken gezien word. Ik last het topic en reageerde als eerst. Heb veel kennis van pyrotechniek en vind dat er ook een groep vanuit het forum lekker moet mee kunnen bouwen. In de toekomst ga ik de cursus volgen. Maar om nou te zeggen dat als ik als eerste reageer het "voortrekken" is vind ik een zwak excuus. Ik en denk andere zijn fanatiek omtrend pyro shows en iedereen moet de kans hebben om mee te gaan.

Het gaat mij niet om de handtekening, puur om de ervaring en geluk ! Hopelijk kan er wat geregeld worden net zoals bij Airwish ?

Jullie moeten niks, maar afgewezen gebeurt naar mijn mening te snel.

Kan ik net zo goed weer 3 "tiger tails shells gaan bouwen ? Of moet ik nog 50 bedrijven gaan vragen ?

Oh ja, ik loop al een taakstraf voor het vervoudigen van vuurwerk, stress gehad, les geleerd... maar als ik in NL hierop vaak ga stuiten. Dan mogen alle pyrotechnici van mij lekker een leuk leven lijden :)

Graag betaal ik de ticket, maar ik vind het jammer als ik aanbied om mee op te bouwen als vrijwilliger dat het ais voortrekken gezien word. Ik last het topic en reageerde als eerst. Heb veel kennis van pyrotechniek en vind dat er ook een groep vanuit het forum lekker moet mee kunnen bouwen. In de toekomst ga ik de cursus volgen. Maar om nou te zeggen dat als ik als eerste reageer het "voortrekken" is vind ik een zwak excuus. Ik en denk andere zijn fanatiek omtrend pyro shows en iedereen moet de kans hebben om mee te gaan.

Het gaat mij niet om de handtekening, puur om de ervaring en geluk ! Hopelijk kan er wat geregeld worden net zoals bij Airwish ?

Jullie moeten niks, maar afgewezen gebeurt naar mijn mening te snel.

Kan ik net zo goed weer 3 "tiger tails shells gaan bouwen ? Of moet ik nog 50 bedrijven gaan vragen ?

Oh ja, ik loop al een taakstraf voor het vervoudigen van vuurwerk, stress gehad, les geleerd... maar als ik in NL hierop vaak ga stuiten. Dan mogen alle pyrotechnici van mij lekker een leuk leven lijden :)

Beste dikkeeric,

Gezien je nu iets openbaar plaatst waar ik jou een net antwoord in een prive bericht op heb gestuurd wil ik hier ook je vraag wel wat uitgebreider toelichten: Of je mag helpen met opbouwen.

Gezien wij hier regelmatig vraag naar krijgen en wij niemand willen voortrekken met Jantje mag wel helpen en Pietje niet laten wij 25 september niemand toe om te helpen met bouwen en vanzelfsprekend natuurlijk alles netjes weer opruimen na afloop. Allen toezeggen is echt een no-go dus daarom nee. Het is immers geen potje voetbal wat we willen organiseren en waar we mee bezig zijn.

Besef wel dat vuurwerk, en vooral professioneel vuurwerk nog altijd een explosief materiaal is en wij daarvoor 100% verantwoordelijk zijn. Diegene die wil helpen kan bij ons altijd een kans krijgen maar eerst willen we de persoon in kwestie zelf leren kennen en start je bij de basis... Dat is voor ons meelopen met een show met consumentenvuurwerk.

En dan nog is het ook wel de samenloop van omstandigheden dat je vaak per toeval opeens ergens kunt helpen want het is in de vuurwerkwereld vergelijkbaar met een prijs op een staatslot dat je kunt helpen... De vraag is immers veel groter dan het aanbod.

Hopelijk heb je nu wel begrip waarom het antwoord nee is. Ook al snappen we de vraag maar al te goed.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Waar moet je aan denken kwa eten voor €19,50 pp? En komt het familie ticket er ook nog?

Buikje rond eten. We zijn immers jarig:D

Ik dacht zo aan een soepje vooraf, uitgebreid buffet met allerlei soorten vlees, vis, salades enz. en als het warm is een ijsje als toetje.

Familieticket kun je straks zelf samenstellen door junior en normaal ticket te combineren.

Nee, we kunnen nog schuiven met de data maar we moeten ergens beginnen.

Ik ben zeker geïnteresseerd, maar aangezien ik wisseldiensten draai en mijn verlof tijdig moet aangeven, bestaat er dus de mogelijkheid dat dit feest op een andere dag gaat plaats vinden. Hoe groot is die kans en kan ik bij het niet doorgaan op de oorspronkelijke datum zonder probleem mijn geld terug krijgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan