Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben samen met mijn zoon ook van de partij, behalve wanneer Zena op dezelfde datum ook hun show geeft
VERVOLG Pyromusical + Demo + Eten
We zijn een beetje positief overspoeld door alle reacties hier, via mail en privé berichten.
We hebben besloten om de kaartverkoop te starten op 1 juni 2021. Er komen een viertal kaarten in de verkoop.
- Ticket Vuurwerk € 20,00
- Ticket Vuurwerk + eten € 39,50
- Ticket Junior Vuurwerk € 12,50 (kinderen t/m 12 jaar)
- Ticket Junior Vuurwerk + eten € 25,00 (kinderen t/m 12 jaar)
Daarnaast is er een optie om een vrijwillige donatie te doen wat ten goede komt aan de avond (lees vuurwerk).
Mocht het hele spektakel niet door gaan door coronaregels of bizar slecht weer dan krijgt iedereen netjes zijn of haar geld terug.
De datum van zaterdag 25 september kan nog wijzigen voordat de kaartverkoop start. Als iemand wat in de wandelgangen hoort over andere evenementen dan kunnen we kijken om het nog te verplaatsen.
Zodra de kaartverkoop start is het definitief. Dit heeft te maken met de tijdige vergunningaanvragen.
Team Vuurwerkstore Holten
Graag betaal ik de ticket, maar ik vind het jammer als ik aanbied om mee op te bouwen als vrijwilliger dat het ais voortrekken gezien word. Ik last het topic en reageerde als eerst. Heb veel kennis van pyrotechniek en vind dat er ook een groep vanuit het forum lekker moet mee kunnen bouwen. In de toekomst ga ik de cursus volgen. Maar om nou te zeggen dat als ik als eerste reageer het "voortrekken" is vind ik een zwak excuus. Ik en denk andere zijn fanatiek omtrend pyro shows en iedereen moet de kans hebben om mee te gaan.
Het gaat mij niet om de handtekening, puur om de ervaring en geluk ! Hopelijk kan er wat geregeld worden net zoals bij Airwish ?
Jullie moeten niks, maar afgewezen gebeurt naar mijn mening te snel.
Kan ik net zo goed weer 3 "tiger tails shells gaan bouwen ? Of moet ik nog 50 bedrijven gaan vragen ?
Oh ja, ik loop al een taakstraf voor het vervoudigen van vuurwerk, stress gehad, les geleerd... maar als ik in NL hierop vaak ga stuiten. Dan mogen alle pyrotechnici van mij lekker een leuk leven lijden![]()
Waar moet je aan denken kwa eten voor €19,50 pp? En komt het familie ticket er ook nog?
Familieticket kun je straks zelf samenstellen door junior en normaal ticket te combineren.
Nee, we kunnen nog schuiven met de data maar we moeten ergens beginnen.