[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net via telefoon geprobeerd maar dan werkt de betaallink niet lekker... meer mensen last van?

*edit* via tablet wel kunnen bestellen! Ben er dus ook bij :bye:

Laatst bewerkt:
yes yes ik heb der zin in! En wat hebben zich al veel leden verzekerd van een ticket, nice!

Ik ben ook van de partij. Ik heb nog wel een kleine kanttekening. Er staat dat wanneer er meer tickets worden verkocht dan er plaatsen zijn, dan volgt een loting. Is het niet eerlijker dat het op volgorde van binnenkomst gaat?

Al mooi veel animo zo te zien zeg, top. Benieuwd hoeveel tickets er al op de eerste dag verkocht zijn.

Ik ben ook van de partij. Ik heb nog wel een kleine kanttekening. Er staat dat wanneer er meer tickets worden verkocht dan er plaatsen zijn, dan volgt een loting. Is het niet eerlijker dat het op volgorde van binnenkomst gaat?

Gaan we naar kijken en aanpassen. Dit gaat alleen op als er maatregelen terug gedraaid worden m.b.t. max. aantal bezoekers per evenement/per m2.

Hier net ook de kaarten besteld. Stefan, kun je al iets kwijt hoeveel kaarten er verkocht zijn?

Dat er zoveel animo voor zou zijn hadden we even niet zien aankomen... Om 6.10 uur vanochtend stond de teller al op 40 verkochte kaarten. Lekker vroeg allemaal haha.

Inmiddels zijn we ruim over de helft van de in eerste instantie, totaal beschikbare 250 kaarten waarvan 100 voor het eten. Voor het eten zijn nog 31 kaarten beschikbaar en dan is het eten verhaal uitverkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan