Airforce
VWC lid
Ik vind het eerlijk gezegt iets tegenvallen, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.
De prijzen van Magnum zijn toch erg goed te noemen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het eerlijk gezegt iets tegenvallen, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.
Wat vind je tegen vallen? De prijzen, het assortiment of beiden? Kan altijd kijken. Hoor het graag.
Ziet er gewoon weer heel erg goed uit Stefan, mooi origineel assortiment tegen scherpe prijzen. Wel mis ik de Specials van Katan nog, ben benieuwd of en wanneer ze eventueel online komen![]()
Ziet er gewoon weer heel erg goed uit Stefan, mooi origineel assortiment tegen scherpe prijzen. Wel mis ik de Specials van Katan nog, ben benieuwd of en wanneer ze eventueel online komen![]()
knip...
Bijvoorbeeld dit product zien we dan voorbij komen... Ja heeft Wolff ook een variant van onder de noemer Blue Night Fire... Of we hem afnemen? Eerst maar even wat flessen Vodka leveren zodat de prijs acceptabel wordt voor ons en uiteindelijk voor jullie.
Gaan jullie ook weer via jullie eigen site meedoen met de Magnum actie?
Omdat ze de vorige keren dat Magnum deze actie hield ze ook meededen, vandaarWaarom zouden ze dat doen als veel Magnum artikelen in hun webwinkel nu al goedkoper zijn dan de artikelen via de magnumsite incl 30% korting?