[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de magnum prijzen ook wel wat hoger op sommige producten. Verder mooi assortiment en er zullen vast nog toffe acties komen

Wat vind je tegen vallen? De prijzen, het assortiment of beiden? Kan altijd kijken. Hoor het graag.

Oa de Decibel en ROTP en kwa boxen beperkt kwa importeurs. Maargoed het is maar net waar je je zinnen op hebt gezet. Komen vast nog wel acties die mij wel aanspreken. Succes met de verkoop

Ik vind het eerlijk gezegt iets tegenvallen, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn. De acties zijn hier gewoon goed. Nee, je betaald niet bij alle producten de laagste prijs (zie nu je laatste reactie ook met de voorbeelden van Decibel en ROTP). Maar bij welke winkel is dat wel het geval? Maar enkele voorbeelden:

Magnum P.I.: komt overeen met de 30% kortingsactie van Magnum, lager ga je deze praktisch niet zien denk ik.
Eventbox 228: goedkoper dan in Holten heb ik deze bak nog nergens gezien. 228 schoten, incl. 30 mm en waaiers: echt geen geld. Op andere freaksites wordt deze gemakkelijk voor €125 of meer aangeboden!

Er is genoeg moois voor mooie prijzen tussenuit te pikken. Dat vind ik het leuke van meerdere winkels aandoen: overal de koopjes er tussenuit pakken en zo voordelig mooie producten aan de collectie(tje) toevoegen. Mooie start weer, veel succes met de jubileumverkoop dit jaar!

Laatst bewerkt:
Ook een eerste bescheiden bestelling geplaatst.

Zijn het de allerscherpste prijzen van Nederland? Nee, maar over het algemeen scoort het prijsniveau mijns inziens een ruime voldoende. Daar staat tegenover dat Holten een mooi en origineel assortiment heeft met een aantal schaarse merken (Lonestar, Nico, Tropic, Pyroshow). En dan tel ik daar ook nog een hele goede service en een vleugje professionaliteit (bijv het coronaproof maken van de winkel vorig jaar) bij op. Prima tussenstop aan het einde van het jaar tijdens een ritje naar de oosterburen.

We gooien ook niet nu al gelijk alle verrassingen, alle producten en alle acties online...Dan is de lol er snel af. Ooit komende bijv. de Compleet Gestoorde Knalharde Acties(CGKA) weer online. Daar kun je dan t.z.t. weer flink van profiteren.

Het jaar is nog jong! We zijn achter de schermen bezig met nieuwe producten uit het buitenland maar dit vergt enig geduld m.b.t. controle op datasheets i.v.m. de toegestane kruidentuin voor Nederland en natuurlijk de prijs.

Bijvoorbeeld dit product zien we dan voorbij komen... Ja heeft Wolff ook een variant van onder de noemer Blue Night Fire... Of we hem afnemen? Eerst maar even wat flessen Vodka leveren zodat de prijs acceptabel wordt voor ons en uiteindelijk voor jullie.

De prijzen vind ik mooi, alleen ik bewaar me budget nog even voor deze winkel. Stefan tovert vast wel weer wat uit de hoge hoed. Iets zoals hierboven!

Paar keer een scream besteld, die staan er aangeboden voor zeker een leuke prijs. En op dit moment maar 50% betalen vind ik echt een fijne optie. Bedankt voor de actie en we zullen zien of er in de toekomst nog meer verleidelijke acties komen.

Ziet er gewoon weer heel erg goed uit Stefan, mooi origineel assortiment tegen scherpe prijzen. Wel mis ik de Specials van Katan nog, ben benieuwd of en wanneer ze eventueel online komen :D

Ziet er gewoon weer heel erg goed uit Stefan, mooi origineel assortiment tegen scherpe prijzen. Wel mis ik de Specials van Katan nog, ben benieuwd of en wanneer ze eventueel online komen :D

Jaa die miste ik eigenlijk ook, ben ik ook wel benieuwd naar!!

Ja daar was ik ook al op aan het wachten. Toch maar de eerste kleine bestelling gedaan.
Goed voor elkaar dit Stefan!

Inderdaad een mooi origineel assortiment. De Knister Teufel mix trekt mijn aandacht. Erg gave dingen zo op beeld.

knip...
Bijvoorbeeld dit product zien we dan voorbij komen... Ja heeft Wolff ook een variant van onder de noemer Blue Night Fire... Of we hem afnemen? Eerst maar even wat flessen Vodka leveren zodat de prijs acceptabel wordt voor ons en uiteindelijk voor jullie.

zo dan...deze is ook niet verkeerd zeg! Tegen een leuke prijs moet ik deze zeker hebben hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan