Video/foto topic van RaideR

Elk jaar het eerste weekend na oud en nieuw ff weekendje weg en vorig jaar heerlijk zitten kijken naar je compilatie. Dit jaar hoopte ik er ook weer op voor dit weekend, en ja hoor.. mooie compilatie online het weekend :D Top, we gaan er goed voor zitten vanavond. Genieten! Ben benieuwd naar je collectie!

Ja dit keer had ik het iets drukker, en het was gewoon weer erg veel video bewerken, maar ik ben trots op het resultaat! Geniet ervan zometeen..... beetje teasen mag wel toch? :D

Yes klasse!
Je stem lijkt ergens een beetje op die van die gast die de sketches van Freek Vonk inspreekt of ben ik nou gek haha?

Ik zat er ook al naar uit te kijken.
Jouw compilatie kijken is bijna net zo leuk als de dag der dagen zelf.:p

Klein nadeeltje van je flmpjes in het algemeen is dat mijn budget zo verdomd snel slinkt...

ik heb er nu 16 minuten op zitten... vond het al wel tijd om even een compliment uit te delen. heerlijk om te kijken!

Heb een groot deel mee kunnen kijken tijdens de premiere. Erg gaaf spul hadden jullie weer. Vraag mij toch af waarom jullie veel cakeboxen niet doorlonten maar de cakes uit de boxen los afsteken?

Hier ga ik van het weekend zeker voor zitten. Altijd fijn om jou beelden te kijken Raider, het enthousiasme spat er van af. Mede daar door zijn het hele sfeervolle beelden.

Heb een groot deel mee kunnen kijken tijdens de premiere. Erg gaaf spul hadden jullie weer. Vraag mij toch af waarom jullie veel cakeboxen niet doorlonten maar de cakes uit de boxen los afsteken?

Stookmaat had deze los mee, besloot ze ook maar los te schieten, best leuk vind ik zelf!

Laatst bewerkt:
Net klaar, hele gave compilatie hoor! Leuke intro en holy shit wat hebben jullie een mooie collectie gehad. Bedankt weer, heb aantekeningen gemaakt voor volgend jaar ;) vond de hardstyle box, de Bad ass box en de Funke doppelslag eruit springen. Jaaa, en de W-triple layer en de Mega Willow natuurlijk :D Afscheid schot had ook een mooie echo. Wederom bedankt!!!

Wat ik zo leuk vindt aan jou films, is dat je echt een mensen mensen bent. Heerlijk die reacties van jou. Ga zo door, genieten dit!:handsup:

Ben er weer door helaas, hele dikke compilatie met mooie producten. Er zijn er toch weer een paar op de wensenlijst gekomen, bedankt :D!

Heb er eens doorheen zitten scrollen, maar wat een geweldige beelden zeg. Dit weekend eens in alle rust kijken.

Ben er weer door helaas, hele dikke compilatie met mooie producten. Er zijn er toch weer een paar op de wensenlijst gekomen, bedankt :D!

Ja gaat t geld kosten ja? :D!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Motiveert tot het blijven maken van dit soort video's als ik weet dat t zo gewaardeerd wordt!

Back
Bovenaan