Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Missen wij iets ?
Ik ben wel benieuwd welke producten er komen van Argento en wat de prijzen zullen zijn! De lage prijs is natuurlijk een groot onderdeel van de naam van Atgento
zijn er al filmpjes van de space power boxen?
zijn er al filmpjes van de space power boxen?
Die zijn onlangs op hun YouTube-kanaal geplaatst volgens mij.
Komt er nog een mooie funke combi-deals net als afgelopen jaar? en komt er eventueel nog een mooie aanbieding op de vivaldi?![]()
Is het mogelijk dat jullie voor het sluiten van de actie webshop eind oktober nog even de Springteufel van funke voor een mooi prijsje aanbieden?![]()
Ik ga het proberen. Op hoop van zegen!Met een mailtje naar de heren van vuurwerkbunker is vast wat te regelen.
UPDATE
Er staan een paar nieuwe items online, o.a. de Höllenfeuer van Funke en de 2 nieuwe items van Luypaers!
Ik wil verder graag alle NIEUWE klanten (dus, als je nog geen bestelling hebt staan) vragen om een juist afhaalmoment te kiezen! Er zitten een aantal afhaalmomenten vol, dus daar kunnen alleen nog klanten bijbestellen die al eerder een order in dat afhaalblok geplaatst hebben.
Na sluiting van de actieshops zullen we weer alle geplaatste orders per klant samenvoegen en een afhaalbewijs toesturen (uiterlijk begin december in je mailbox). Het afhaalmoment dat daarop staat is leidend, bij eerder 'foutief' gekozen afhaalmoment zal ik dat corrigeren om te voorkomen dat het te druk wordt.