[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben wel benieuwd welke producten er komen van Argento en wat de prijzen zullen zijn! De lage prijs is natuurlijk een groot onderdeel van de naam van Atgento: Funke kwaliteit voor minder geld.

Ik ben wel benieuwd welke producten er komen van Argento en wat de prijzen zullen zijn! De lage prijs is natuurlijk een groot onderdeel van de naam van Atgento

Dan moeten we hopen dat de bunker daar ook op in gaat spelen en dat de prijzen ook echt Argento prijzen gaan worden :angel:

SPACE POWER OPENINGSACTIE WEEK

Het is een tijdje stilgeweest, maar stilgezeten hebben we zeker niet! Morgen is het alweer 1 september en om de start van het nieuwe seizoen te vieren is van 1 t/m 8 september een landelijke Space Power Openingsactie week*! Tijdens deze actie shop je Space Power tegen super scherpe prijzen. De acties staan vanaf morgen online bij al onze Vuurwerkbunker.nl vestigingen, dus niet alleen Pijnacker** en Breda.

ED4831FE-CD75-4728-94CE-9535A56E6D5B.jpg
1 - V2 space power super compound deal.jpg

*Acties zijn geldig van 1 t/m 8 september op de bruto verkoopprijs en vallen buiten de gratis vuurwerk actie.

**De actieweek voor Pijnacker staat op de reguliere webshop, niet de actiewebshop en kun je vinden via https://pijnacker.vuurwerkbunker.nl/categorie/space-power-actieweek. Combineren met een reeds geplaatste order via de actiewebshop is mogelijk. Kies een willekeurig afhaalmoment en zet in het opmerkingen veld even erbij wat je vroege ochtend afhaalmoment is, dan passen we die achter de schermen voor je aan.

UPDATE ACTIE WEBSHOPS
De actiewebshop voor Pijnacker blijft in elk geval tot en met 1 december geopend. De actiewebshop voor Breda is open tot en met vrijdag 15 oktober en wordt daarna omgebouwd naar onze reguliere webshop met als actie 20% gratis vuurwerk in de voorverkoop.

Zorg dus dat je op tijd bestelt, check bijvoorbeeld de kartonactie Mean Machine (6 stuks) voor € 100.-, de VWB Anniversary Box voor €59.- of de kartonactie Titanium Peony (6 stuks) voor € 138.-!

Komt er nog een mooie funke combi-deals net als afgelopen jaar? en komt er eventueel nog een mooie aanbieding op de vivaldi?:p

Is het mogelijk dat jullie voor het sluiten van de actie webshop eind oktober nog even de Springteufel van funke voor een mooi prijsje aanbieden?:yes:

Is het mogelijk dat jullie voor het sluiten van de actie webshop eind oktober nog even de Springteufel van funke voor een mooi prijsje aanbieden?:yes:

Zodra de Springteufel en de Hollenfeuer in te kopen zijn bij Lesli, zullen we ze toevoegen aan de webshops. Hopelijk is dat op korte termijn :)

Jammer dat die ‘buitenaardse mega deal’ niet meer geldig is. Voor €350 had ik die echt moeten kopen…

UPDATE
Er staan een paar nieuwe items online, o.a. de Höllenfeuer van Funke en de 2 nieuwe items van Luypaers! :cool:

Ik wil verder graag alle NIEUWE klanten (dus, als je nog geen bestelling hebt staan) vragen om een juist afhaalmoment te kiezen! Er zitten een aantal afhaalmomenten vol, dus daar kunnen alleen nog klanten bijbestellen die al eerder een order in dat afhaalblok geplaatst hebben.

Na sluiting van de actieshops zullen we weer alle geplaatste orders per klant samenvoegen en een afhaalbewijs toesturen (uiterlijk begin december in je mailbox). Het afhaalmoment dat daarop staat is leidend, bij eerder 'foutief' gekozen afhaalmoment zal ik dat corrigeren om te voorkomen dat het te druk wordt.

UPDATE
Er staan een paar nieuwe items online, o.a. de Höllenfeuer van Funke en de 2 nieuwe items van Luypaers! :cool:

Ik wil verder graag alle NIEUWE klanten (dus, als je nog geen bestelling hebt staan) vragen om een juist afhaalmoment te kiezen! Er zitten een aantal afhaalmomenten vol, dus daar kunnen alleen nog klanten bijbestellen die al eerder een order in dat afhaalblok geplaatst hebben.

Na sluiting van de actieshops zullen we weer alle geplaatste orders per klant samenvoegen en een afhaalbewijs toesturen (uiterlijk begin december in je mailbox). Het afhaalmoment dat daarop staat is leidend, bij eerder 'foutief' gekozen afhaalmoment zal ik dat corrigeren om te voorkomen dat het te druk wordt.

Ik wil heel graag de fontijnen van funke bestellen, is het mogelijk dat het minimum bedrag er even af kan? Heb al wat bestellingen bij jullie lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan