[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

Het nieuws over het vuurwerk verbod is bij ons keihard ingeslagen en zitten de emoties hoog.
Ik snap dat er vanuit jullie een hoop vragen zijn hoe nu verder met de geplaatste bestellingen, geef ons even de tijd om deze klap te verwerken en om alles even op een rijtje te zetten.

Wij zullen net als vorig jaar zo snel mogelijk met iedereen die bij ons besteld heeft contact opnemen om alles af te handelen.

Op dit moment krijgen wij al per app, mail en telefoon veel vragen maar ik vraag jullie alsjeblieft te wachten op ons bericht.

Patrick

Zijn er serieus al freaks die niet het geduld kunnen opbrengen om héél even te wachten op een bericht? Bizar...

Succes met deze legpuzzel, en ik hoop dat je je niet uit het veld laat slaan!

Helemaal eens met Avalanche. Je kan toch wel even het geduld/begrip opbrengen in zo'n situatie?

Heel veel sterkte met (opnieuw) deze klote situatie Patrick. Neem de tijd om alles uit te zoeken, we horen het tzt wel wat mij betreft. Alsnog dank voor de goede service dit jaar en hoop dat we volgend jaar weer bij je terecht kunnen (wishfull thinking)!

Mozeskriebel Patrick. Het 2e jaar op rij dat alle gedane moeite voor de kat zijn viool is. Succes met het verwerken van deze dreun.

Beste liefhebbers,

Het nieuws over het vuurwerk verbod is bij ons keihard ingeslagen en zitten de emoties hoog.
Ik snap dat er vanuit jullie een hoop vragen zijn hoe nu verder met de geplaatste bestellingen, geef ons even de tijd om deze klap te verwerken en om alles even op een rijtje te zetten.

Wij zullen net als vorig jaar zo snel mogelijk met iedereen die bij ons besteld heeft contact opnemen om alles af te handelen.

Op dit moment krijgen wij al per app, mail en telefoon veel vragen maar ik vraag jullie alsjeblieft te wachten op ons bericht.

Patrick

Wat een k*tzooi weer he.. Succes, sterkte! Ik zie je bericht wel een keertje verschijnen!

Beste liefhebbers,

Patrick

Sterkte voor jou en iedereen die eraan verbonden is en succes met het regelen van alles de aankomende tijd.
Ik zie het mailtje vanzelf wel verschijnen.

Dank voor al jullie reactie's wordt op prijs gesteld en geeft wat verlichting van alle emotie's!

Ik ben vandaag begonnen met het mailen van iedereen die besteld heeft, gezien de hoeveelheid orders zal ik vandaag,morgen en zaterdag nog wel even zoet zijn, dus mocht je vandaag niets krijgen wees gerust de mail komt er aan.

Tevens is vanmiddag de site weer open voor verkoop van cat 1, op dit moment heb ik nog niet alle artikelen binnen. Wat er nog niet is is herkenbaar door de tekst binnenkort beschikbaar.
Wil je niet misgrijpen kan je bestellen via de site maar je kan ook gewoon gezellig langs komen en in de winkel uitzoeken ;)

Dank voor al jullie reactie's wordt op prijs gesteld en geeft wat verlichting van alle emotie's!

Ik ben vandaag begonnen met het mailen van iedereen die besteld heeft, gezien de hoeveelheid orders zal ik vandaag,morgen en zaterdag nog wel even zoet zijn, dus mocht je vandaag niets krijgen wees gerust de mail komt er aan.

Tevens is vanmiddag de site weer open voor verkoop van cat 1, op dit moment heb ik nog niet alle artikelen binnen. Wat er nog niet is is herkenbaar door de tekst binnenkort beschikbaar.
Wil je niet misgrijpen kan je bestellen via de site maar je kan ook gewoon gezellig langs komen en in de winkel uitzoeken ;)

Ik kom zo even langs voor het afhalen van wat cat.1 met vrouw en dochter :)

Patrick,

Succes de aankomende tijd.
Ik zie de nieuwe bonnen van volgend jaar wel weer verschijnen. Woon helaas te ver weg om even
een kop koffie te komen doen.

Bedankt voor de service! :) had liever tijdens de laatste 3 dagen van het jaar gekomen maar het is helaas niet anders. Hopelijk volgend jaar beter.

20211125_173944_HDR.jpg

Patrick,

Kan ik mijn order van cat. 2 ook omzetten naar cat 1? Verder zou ik graag mijn order die ik al heb staan van cat. 1 willen laten staan als dat kan? graag hoor ik van je...

Patrick,

Kan ik mijn order van cat. 2 ook omzetten naar cat 1? Verder zou ik graag mijn order die ik al heb staan van cat. 1 willen laten staan als dat kan? graag hoor ik van je...

Zoals eerder aangegeven nemen wij contact met iedereen op die besteld heeft, daar komen meerdere opties in te staan.
Cat 2 naar cat1 omzetten is uiteraard mogelijk, en bestaamde cat1 uit de cat2 orders wel afhalen ook.

Graag vraag ik jullie even de mail af te wachten en mij nog niet er over mailen etc. Het is een helehoop uitzoek werk en mailwerk. Ik probeer uiterlijk zaterdag iedereen de mail te hebben verstuurd!

Ik merk dat de Fubke cat1 items behoorlijk hard gaan, deze zijn op=op!
We hebben op dit moment nog op voorraad bengalfeuer mix, silber fontane en kugelblitz, we verwachten nog starkids en bengalfeuer violet binnen te krijgen ook dat is op=op zodra we het binnen heb.

Wil je een van deze items hebben bestel ze dan snel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan