[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe, eindelijk de freakactie afgelopen, alle zakken zijn leeg :p

Voor het eerst hier besteld en kijk er ook ontzettend naar uit! Goede selectie kunnen maken uit al het moois in het assortiment. Uiteraard hele fijne prijzen, maar ook een topservice voor ons. Ik hoop dat alle bonnen nu op hetzelfde tijdstip staan Patrick, je hebt het vast druk mee met al die (kleine) bestellingen (en ik zal vast niet de enige zijn hier :wink: ).

Succes met de voorbereidingen en we horen nog wel wanneer het nieuwe Funke/Luypaers spul beschikbaar komt (de laatste centjes)!

Inmiddels heb ik vandaag de Hollenfeuer, Komodo Dragon en Colombia Concilla aangekocht.
Deze voorraad is wel beperkt dus OP=OP!

Omdat ik de site reeds aan het ombouwen ben naar de normale verkoop, doen we hetzelfde als bij de Springteufel.
Wie interesse heeft graag even een mailtje sturen naar [email protected] en dan reply ik daar begin volgende week even op zoals jullie van mij gewend zijn :)
Mocht er meer vraag zijn dan ik heb ga ik uiteraard kijken of ik kan aanvullen, mocht dat niet lukken dan gaat het op volgorde van binnenkomst van de mail

Hierbij nog even de prijzen van de nieuwe items:

Hollenfeuer Funke:

Funke Höllenfeuer.jpg

€6.99

Komodo Dragon Luypears

8468.png

€22.95

Colombian Oncilla Luypears

8462.png

€49.95

Bij interesse even mailtje sturen naar [email protected], dan zal je begin volgende week reactie krijgen van me

Ah leuk. Ze hebben de good old Weco Schocker nagemaakt. Met bengaals vlammetje en nog betere crackling zo te zien :) Alleen waren die Weco Schocker voor een euro per pakkie te koop paar jaar geleden :p

WE0208_Weco_Schocker_3er.jpg

Wanneer kunnen we de mail verwachten over de komodo dragon? Aangezien het vorige keer niet door gekomen was.

Die gaan er morgen of woensdag aankomen :)
Tot nu toe heb ik genoeg voor iedereen die tot nu besteld heeft ;)

Later deze week maak ik de afhaalbonnen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan