[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Patrick,

Vraagje voor na jouw vakantie: is het mogelijk om de Brokat Meister van Mania aan te bieden? Zo te zien lastig verkrijgbaar, maar wel een topfontein!

Patrick,

Jij gaf aan nog funke bengal feuer mix te hebben kan ik volgende week zaterdag deze ophalen en afrekenen bij jouw?

Patrick,

Jij gaf aan nog funke bengal feuer mix te hebben kan ik volgende week zaterdag deze ophalen en afrekenen bij jouw?

Dat is zeker mogelijk, we hebben het cat 1 wat we reeds voorradig hebben al verkoopbaar in de winkel
Hierbij zit van funke, bengal feuermix, silberfontanen, kugelblitz. Daarnaast ook al grondbleoemn, crackling groundflower, fullhouse fonteinen etc

Laatst bewerkt:
De afgelopen week hebben wij zo veel bestellingen mogen ontvangen dag wij behoorlijk vol zijn geraakt qua ophaalblokken voor de freakactie, hierdoor zullen wij iets eerder dan gepland de freakactie eindigen.
Dat zal tweede deel van de week gebeuren, zodat jullie nog de gelegenheid hebben om dat ene ontbrekende product nog toe te voegen.

Voeg je ook bestellingen samen? heb er twee besteld op 2 verschillende datums maar wil ze graag de 29e allebei te gelijk ophalen

Sorry voor nog een vraag hoor maar staat de Komodo Dragon van Luipaers ook op de lijst hiervoor?

Deze staat ook op mijn lijst inderdaad, samen met hollenfeuer en de colombian oncilla.
Op dit moment zijn deze nog niet bestelbaar, zodra dat kan bestel ik ze en meld ik het uiteraard hier :)

Ik heb overigens nog wel een aantal Springteufel beschikbaar.
Bij interesse graag even een mailtje naar [email protected]

Deze week ontvangen de bestellers van de Springteufel hun bon ervan en pak ik alle vragen etc ook pp.

Ik heb zojuist nog een aanntal afhaalplekjes vrij gezet, morgen gedurende de dag stopt de huidige actie en gaan we de site voor de december verkoop klaar maken.

Zodra we groen licht hebben voor bovenstaand finke/luypears items dan gaan we het natuurlijk fixen dat die bestelbaar worden voor jullie ;)

Morgen alweer einde van de freakactie. Blij toe dat ik dit jaar eindelijk toegeslagen heb en ook eens deze winkel ga bekijken van de binnenkant. Ik heb er ongelofelijk veel zin in!!

Toch nog even een enkel product meegepakt. In de opmerkingen aangegeven om de bestellingen samen te laten voegen op het eerste bestelmoment ;)

Dit jaar alles bij vuurwerk huizen besteld. Mede door de goede service, waarvoor dank!

Nog snel een laatste bestelling geplaatst voordat de website wordt klaargemaakt voor de normale verkoop. Dank voor de mooie acties en tot de 29ste!

Ik had onlangs mijn tweede bestelling gedaan en bij de opmerkingen gezet of de bestellingen samengevoegd konden worden. Vroeg me af of het gelukt was Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan