[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een update, na wat kleine opstart problemen ben ik vandaag volle bak gegaan met het invoeren van de oude orders, een deel heeft deze vandaag per mail al mogen ontvangen ( kan ook in de spam zitten ).
Wanneer je deze krijgt, controleer hem dan even goed. Ik doe mijn uiterste best deze foutloos naar jullie te versturen maar daar de grote hoeveelheid bonnen en het aantal regels per bon kan er wel eens een foutje doorheen slippen. Kom je een foutje tegen laat het me dan per mail even weten!

Zodra de bonnen allemaal ingevoerd zijn kunnen we los met de site :)

Laatst bewerkt:
Nog even een kleine aanvulling op bovenstaande tekst, het kan zijn dat het bedrag op de nieuwe bon afwijkt tov de prijs bij aanschaf.
De prijs bij het plaatsen van de bestelling is de prijs die wij aanhouden in ons systeem mocht er iets zijn met de bestelling!

Keurig geregeld Patrick, nieuwe afhaalbon in goede orde ontvangen.
Zet die nieuwe acties maar online ��

Ik heb voor iedereen die zijn order heeft doorgeschoven vandaag de bonnen afgehandeld en per mail verstuurd, check ook even je spam mocht je hem niet zien. Heb je hem helemaal niet gehad mail ons dan even dan fixen we dat.
Voor wie een voucher krijgt, deze volgen volgende week.

Plan is om aankomende week de verkoop via de site te openen

ook ik heb je bevestiging order van van vorig jaar netjes ontvangen, alvast dank.
Nu met smart wachten waar je dit jaar ons weer mee gaat verrassen!!!
Succes met het afhandelen van alle zaken die nog speelden t.a.v. vorig jaar, bovenal hoop ik voor je dat je dit jaar weer goede zaken mag gaan doen

Jaaaa zekers vandaag of morgen, door de verhuizing heb ik nog wat mails probleempjes zodra die opgelost zijn dan meld ik direct hier!

2020 is niet geëindigd zoals we met zijn allen zouden willen, 2021 gaan we dubbel en dwars vieren!

Vanaf vandaag is onze nieuwe site live :cool:
Dit is alleen niet meer pyrofreakshuizen maar vanaf nu lopen alle bestelling via www.vuurwerkhuizen.nl

Omdat we dit jaar iets goed moeten maken hebben we een aantal scherpe openings actie's waaronder bijvoorbeeld de Immortal Gold voor €69.95
https://vuurwerkhuizen.nl/categorie/openingsacties

Ook dit jaar hebben wij weer diverse speciale afhaalblokken voor jullie gemaakt, waardoor jullie in alle rust je bestelling kan komen afhalen.
Dinsdag 29 december:
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur
17.00-18.00 uur
18.00-19.00 uur

Woensdag 30 december
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur

Donderdag 31 december
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur

Mocht je niet op deze afhaaltijden in de gelegenheid zijn om te komen, stuur ons dan even een mailtje en dan zullen we een passende oplossing zoeken.

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, gebruik hiervoor hetzelfde afhaalblok als je eerste bestelling, staat deze niet beschikbaar kies dan een willekeurige tijd en geef dan even aan op welke tijd hij moet komen.

Mocht er een artikel niet op de site staan, of zoek je een bepaald product stuur dan ook even een mailtje en zal ik kijken of ik er nog iets van heb liggen en anders kijken we of het nog bestelbaar is!

Voor alle andere vragen stuur me gerust een mailtje!

Contactgegevens
Plaats: Huizen
Winkel: Vuurwerk Huizen – Vos IJzerhandel
Adres: Middenweg 21
Postcode: 1271AS
Website:www.vuurwerkhuizen.nl
E-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Overigens hebben wij ook nog een aantal pareltjes op voorraad, bijvoorbeeld nog een bergje Secret Salute 2018 batch of een aantal Vuurwerkmania Super Celebrations

Bij het selecteren van het afhaalmoment kon ik de tijdsvakken van 17.00-18.00 uur en 18.00-19.00 uur niet aanvinken. Ik heb het nu even in de opmerking gezet, maar wellicht even iets om naar te kijken :)

Afhalen.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan