[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een mooie collectie met prachtige spulletjes Patrick! Met sommige producten gaat het al hard zo te zien. Dit weekend maar eens goed voor gaan zitten. :thumbsup:

Dat ziet er allemaal weer top uit Patrick, we gaan er weer eens rustig naar kijken binnenkort.

Lekkere acties hoor.
Voor het eerst hier een (tot nu toe) bescheiden bestelling geplaatst.

Benieuw wat er nog meer komen gaat :).

Ha Patrick de colorfull city al uitverkocht?.... en heb je een hint wat voor leuks er nog aankomt?

Klein tipje dan ;)
Ik ben bezig om een aantal producten aan te kopen van een leverancier waar ik nu niets van heb :cool:
Waarvan ik denk dat jullie die wel leuk zouden vinden, meer info volgt later :p

Ik heb een aantal leuke items weten aan te kopen, ik heb hier beperkte voorraad van en OP=OP!
Helaas kan ik de items niet op de site nog knallen, dus wil je hier iets van bestellen stuur dan een mailtje naar [email protected].
Mocht een product hard gaan gaat het op volgorde van binnenkomst en ik zal sowieso iedereen natuurlijk even antwoorden ;)

:holland:
6162 1.0" Final Colorz €45.00 per stuk
6163 1.0" Final Gold €45.00 per stuk
6156 Code Red €75.00 per stuk
6159 Pyro en Papel €379.00 per stuk
6205 White Red Rebel €15.25 per stuk
6254 Heisenberg €225.00 per stuk
6303 Wicked Sick Fan €23.50 per stuk
6304 The Goat €30.50 per stuk
6355 Full Moon Party €125.00 per stuk
6409 Whicked Whistle €22.50 per stuk

Ik heb een aantal leuke items weten aan te kopen, ik heb hier beperkte voorraad van en OP=OP!
Helaas kan ik de items niet op de site nog knallen, dus wil je hier iets van bestellen stuur dan een mailtje naar [email protected].
Mocht een product hard gaan gaat het op volgorde van binnenkomst en ik zal sowieso iedereen natuurlijk even antwoorden ;)

:holland:
6162 1.0" Final Colorz €45.00 per stuk
6163 1.0" Final Gold €45.00 per stuk
6156 Code Red €75.00 per stuk
6159 Pyro en Papel €379.00 per stuk
6205 White Red Rebel €15.25 per stuk
6254 Heisenberg €225.00 per stuk
6303 Wicked Sick Fan €23.50 per stuk
6304 The Goat €30.50 per stuk
6355 Full Moon Party €125.00 per stuk
6409 Whicked Whistle €22.50 per stuk

Er is behoorlijk wat reactie op deze items gekomen, waardoor de voorraad aardig geslonken is.
Deze items zijn op=op dus wil je nog iets bestellen, wees er dan snel bij!

Ik krijg behoorlijk wat mails en pm met vragen over oa vuurwerktotaal.
Er kan op moment iets vertraging op antwoord van mijn kant zitten aangezien ik vakantie heb en druk aan de klus ben in onze nieuwe woning.

Dus mocht je niet zo snel reactie hebben als jullie normaal van me gewend zijn, wees dan gerust antwoord komt we aan maar kan ff langer duren ;)

Patrick, kun jij aangeven hoe lang de huidige prijzen (los van de voorraad) en de openingsacties zo blijven? Ik kom net weer uit mijn winterslaap en ben eens een rondje langs de velden aan het maken. Zoals gewoonlijk een mooi gevulde shop hoor!

Patrick, kun jij aangeven hoe lang de huidige prijzen (los van de voorraad) en de openingsacties zo blijven? Ik kom net weer uit mijn winterslaap en ben eens een rondje langs de velden aan het maken. Zoals gewoonlijk een mooi gevulde shop hoor!

Zoals het nu staat t/m deze maand met misschien een uitloop naar september ( muv de openingsactie die eindigen per eind augustus ) daarna ga ik de boel weer voorbereiden richting de normale verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan