Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super celebration is de strong celebration.. Alleen anders vernoemd door de importeur.
Komen er ook nog weekakties?
Lekkere acties hoor.
Voor het eerst hier een (tot nu toe) bescheiden bestelling geplaatst.
Benieuw wat er nog meer komen gaat.
Ha Patrick de colorfull city al uitverkocht?.... en heb je een hint wat voor leuks er nog aankomt?
Ha Patrick de colorfull city al uitverkocht?.... en heb je een hint wat voor leuks er nog aankomt?
Ik heb een aantal leuke items weten aan te kopen, ik heb hier beperkte voorraad van en OP=OP!
Helaas kan ik de items niet op de site nog knallen, dus wil je hier iets van bestellen stuur dan een mailtje naar [email protected].
Mocht een product hard gaan gaat het op volgorde van binnenkomst en ik zal sowieso iedereen natuurlijk even antwoorden
6162 1.0" Final Colorz €45.00 per stuk
6163 1.0" Final Gold €45.00 per stuk
6156 Code Red €75.00 per stuk
6159 Pyro en Papel €379.00 per stuk
6205 White Red Rebel €15.25 per stuk
6254 Heisenberg €225.00 per stuk
6303 Wicked Sick Fan €23.50 per stuk
6304 The Goat €30.50 per stuk
6355 Full Moon Party €125.00 per stuk
6409 Whicked Whistle €22.50 per stuk
Patrick, kun jij aangeven hoe lang de huidige prijzen (los van de voorraad) en de openingsacties zo blijven? Ik kom net weer uit mijn winterslaap en ben eens een rondje langs de velden aan het maken. Zoals gewoonlijk een mooi gevulde shop hoor!
Zoals het nu staat t/m deze maand met misschien een uitloop naar september ( muv de openingsactie die eindigen per eind augustus ) daarna ga ik de boel weer voorbereiden richting de normale verkoop