[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij je Patrick!
Ik ben heel nieuwsgierig wanneer je website online gaat!
Succes met alle voorbereidingen!

Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij je Patrick!
Ik ben heel nieuwsgierig wanneer je website online gaat!
Succes met alle voorbereidingen!

Hier gaat het allemaal goed :)
Wat betreft de opening van de site hoop ik zsm, alleen is er nog een hoop werk door mij te verzetten voor dat we open kunnen.
As we speak ben ik bezig met artikelen etc in te kloppen :cool:

Even en kleine update!

T schiet aardig op met alle artikelen erop te knallen :)
Daarna gaan we alle oude orders erin zetten, alles van 2020 wordt samengevoegd op een order.
Hiervan krijg je per mail een nieuwe afhaalbon op de gekozen tijd van 2020 ( tenzij anders is afgesproken ), wanneer jullie deze krijgen check hem dan even goed aub.

Even en kleine update!

T schiet aardig op met alle artikelen erop te knallen :)
Daarna gaan we alle oude orders erin zetten, alles van 2020 wordt samengevoegd op een order.
Hiervan krijg je per mail een nieuwe afhaalbon op de gekozen tijd van 2020 ( tenzij anders is afgesproken ), wanneer jullie deze krijgen check hem dan even goed aub.

Ben benieuwd! :handsup:

De finisch komt in zicht van het werk achter de schermen, morgen ga ik beginnen met het invoeren van de 2020 orders.
Wanneer je meerdere orders geplaatst hebt zullen Alle orders van 2020 worden samengevoegd op een bon, welke je per mail daarna zal ontvangen.

Tevens zal ik dan ook alle vragen etc die oer mail/pm zijn gekomen meteen proberen af te handelen.

Als alle klanten orders zijn afgehandeld komen we zsm online met de nieuwe site :)

Inmiddels zijn de eerste nieuwe afhaalbonnen verstuurd en ga ik er lekker mee verder.
Dit is wel een aardig klusje omdat we alles opnieuw moeten inkloppen vanwege de nieuwe site, dus als je nog niets hebt ontvangen dan komt ie vanzelf zsm je kant op:wink:

Wel wil ik jullie vast laten weten welke producten in de openingsactie komen, zodat jullie vast iets hebben om naar uit te kijken :cool:

- Zena Snapte?! Box
- Red Wire Autograph Box
- Event Immortal Gold
- Red Wire Crackling Coco Extreme
- Wolff karton actie met de Decibel
- Wolff karton actie met The Scream
- Azul 100sh ( de openingsactie van Funke is dan ook via onze site te bestellen )
- Brocade Blaster ( de openingsactie van Red Wire is dan ook via onze site te bestellen )
-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan