Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Hoi Dennis, klopt het dat de bella ciao alweer uitverkocht is? Komt die weer beschikbaar?
Ja zag het net hij staat weer vrij

Het is een beetje druk op de shop op dit moment.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Dennis, klopt het dat de bella ciao alweer uitverkocht is? Komt die weer beschikbaar?
Dennis ik weet nog een item wat het echt goed zou doen in de outlet. Zou je toch nog eens kunnen kijken voor de Eruptor van Broekhoff? Misschien niet meer bij de importeur verkrijgbaar maar wellicht dat je met j o u contacten iets kan fixen bij winkels waar dezd nog op voorraad staan. 2 jaar geleden per 8 tegelijk als finale voor mijn 18:00 project gebruikt. Vond dit zo vet zou graag daar dit jaar mee openen.
Denk dat er genoeg mede freaks zijn die dit product zouden kopen
Dennis,
Krijg je op korte termijn nog leuke cat. 1 spulletjes binnen? Of iets leuks van vulcan, bijvoorbeeld iets nostalgisch lijkt me leuk die happiness, toverfonteinen, en romeinse kaars 2.0 zijn sowieso al super. Vraag dit om de vitrine kast nog een beetje te vullen, met nostalgische producten als het afgestoken is. Ben benieuwd...
Dennis had je nog naar de dreamchaser gekeken?