[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verder hebben we ook even de Cat1 stelling doorgelopen dit is beschikbaar voor 27-02-2020.

De Funke luchthuilers zijn bijna op en van een hoop andere artikelen is er ook nog maar beperkte voorraad nog op dit moment.

NOG 2 B2B Toppertjes
B2B Knetterballen
B2B Stoplichten
B2B Stadionfakkel
NOG 4 ICE FOUNTAIN
B2B Colourful Flower
B2B Sterretjes 16cm
B2B Sterretjes 30cm
B2B Sterretjes 70cm
B2B Knalerwten
B2B Table Bomb
B2B Rocket Bomb OP=OP
B2B Junior Assortment
B2B Street Family
B2B Jeugdpakket Kids Mix
B2B Straatpakket
Hans Dampf
pyro mix kids
Luchthuilers
Grondbloem
Firepower assortment - 292 delig
NOG 1 Machine Gun
NOG 1 Magic whip
Confetti shooter 80cm gold streamer
Confetti shooter 80cm silver streamer
Ster/Bengaalse Staaf/Morning Glory
Funke Bengalfeur Rood
Funke bengalfeuer Blauw
NOG 16 Zena Original Meter Pakket
Confetti shooter 40 cm ( R+W+ G )
Confetti shooter 40 cm ( B + W )
Jeugdpakket
Vulcan ALLEZ la fontaines
Vulcan 4 mini Fountains
NOG 4 Funke Luchthuilers Geel
NOG 46 Funke Luchthuilers Groen
Kuddel-Muddel 180-delig
Funke Silbertürme
Funke Kugelblitz
Funke Silberfontänen

Laatst bewerkt:
Kleine bestelling gedaan met de nieuwe Vulcan spulletjes! Helaas was iemand me net voor met de laatste Happiness, ik heb op mijn beurt nog 1 setje Toverfonteinen overgelaten.

Kan niet wachten op wat er nog komen gaat dit jaar, krijg er steeds meer zin in!

Ik heb t laatste setje toverfonteinen meegepakt. Nostalgie :D Meteen nog wat kleine spulletje besteld. Erg benieuw naar de romeinse kaars 2.0 ook.

Standaard prijs is €5,95 geloof ik, als je daar iets van 30% vanaf kan halen dan kom ik in ieder geval een stapel van die dingen bij je halen.

Nog een suggestie: de Bobcat. Prachtige waaier met spinners. Wat mij betreft zou €22,50 daar een mooie prijs voor zijn, paar jaar terug voor die prijs gehad ennwas er erg tevreden over.

En dannde laatste voor vanavond: Firefly Fountain. Prachtige fontein.

Weet van beiden niet of ze nog te krijgen zijn, maar zag ze nog bij diverse winkels aangeboden worden.

Crackling Bullets wil ik ook wel hebben, en als we dan toch bezig zijn:handsup:

Mij lijkt Leopard, en Colour Pearl en Crack Jack wel een leuke toevoeging aan de huidige collectie

Crackling Bullets wil ik ook wel hebben, en als we dan toch bezig zijn:handsup:

Mij lijkt Leopard, en Colour Pearl en Crack Jack wel een leuke toevoeging aan de huidige collectie

Hoi ThijsPL

- De Crack jack komt op de shop zodra die gelost is bij Vulcan 100%.
- Leopard ga ik eens bekijken.
- Colour pearl van Vulcan daar is de prijs erg hoog vergeleken met de 2020 - COLOUR PEARL van GBV Weco Duits deze is namelijk normaal € 3,00 verkoop en komt voor 2,75 op de shop eventueel.

Dennis

Nog een suggestie: de Bobcat. Prachtige waaier met spinners. Wat mij betreft zou €22,50 daar een mooie prijs voor zijn, paar jaar terug voor die prijs gehad ennwas er erg tevreden over.

En dan de laatste voor vanavond: Firefly Fountain. Prachtige fontein.

Weet van beiden niet of ze nog te krijgen zijn, maar zag ze nog bij diverse winkels aangeboden worden.

Hoi Niels

Deze 2 artikelen stonden in de outlet vorig jaar dus komen niet meer terug en zijn niet op voorraad meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan