[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat gaaf én moedig om te zien dat de eerste winkels alweer los zijn. Top! :handsup:

Dennis,

Ik heb me order op de 31ste gezet is dat een heel groot probleem voor jullie logistiek of valt dat wel mee?

Trouwens wat heerlijk om weer bezig te zijn met iets anders dan corona. Afgelopen jaar in het ziekenhuis was het druk dit jaar zal nog wel een tijdje zo blijven. Heerlijk om me gedachte te kunnen verzetten van drukte, chaos en alleen maar corona.

Dennis,

Ik heb me order op de 31ste gezet is dat een heel groot probleem voor jullie logistiek of valt dat wel mee?

Trouwens wat heerlijk om weer bezig te zijn met iets anders dan corona. Afgelopen jaar in het ziekenhuis was het druk dit jaar zal nog wel een tijdje zo blijven. Heerlijk om me gedachte te kunnen verzetten van drukte, chaos en alleen maar corona.

Geen probleem wel ordernummer ?

He Dennis kun je ook nog aan de 3x Heaven van Evo komen?

Hoi Knalka

Ik ga de aankomende weken eens kijken wat er mogelijk is met de ruimte in de bunkers en zal dan ook gaan contacten met de importeurs wat er beschikbaar is allemaal.

Verder ben ik ook bezig om CAT1 artikelen weer aan te vullen want ik heb vrij veel vragen hier over in de regio.

We willen ook elke laatste zaterdag van de maand open hier voor 2 uurtjes zodat het opgehaald kan worden al in Almere.

Hoi Knalka

Ik ga de aankomende weken eens kijken wat er mogelijk is met de ruimte in de bunkers en zal dan ook gaan contacten met de importeurs wat er beschikbaar is allemaal.

Verder ben ik ook bezig om CAT1 artikelen weer aan te vullen want ik heb vrij veel vragen hier over in de regio.

We willen ook elke laatste zaterdag van de maand open hier voor 2 uurtjes zodat het opgehaald kan worden al in Almere.
Goed bezig man. Ik hou het topic gewoon dagelijks in de gaten dus ik zie het wel langskomen :thumbsup:

Ai, zit je even een avondje niet op te letten, is Dennis alweer los. En uitverkocht ook bij een aantal producten...

Dennis als je toch gaat kijken wat je nog aan uitloop kan scoren denk dat je heel veel mensen blij zou maken met de Snowstorm 100 shots versie. Weet dat een Duitse onlineshop hem aanbied. Wellicht dat jij met al jou contacten nog een aantal los weet te peuteren. Denk dat er genoeg animo voor is.

Dennis, als ik een tijdslot heb gereserveerd voor m'n vuurwerk, worden dan al m'n volgende bestellingen daar aan toegevoegd ongeacht of het tijdstip nog beschikbaar is?

Dennis, als ik een tijdslot heb gereserveerd voor m'n vuurwerk, worden dan al m'n volgende bestellingen daar aan toegevoegd ongeacht of het tijdstip nog beschikbaar is?

Hoi dingodile

Ik probeer dit altijd netjes te regelen heel soms komt het tijdsvlak niet naar boven:mad: meld het me even dan via een PM en dan kijk ik het even na en los ik het op voor je.

Dit heeft vooral te maken met de artikelen die op een pallet klaar staan bij de importeurs met een tijdsblok voor levering.

Wel is het zo dat we natuurlijk ook alle artikelen nog hebben staan die doorgeschoven zijn naar dit jaar.VOL=VOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan