[Luypaers NL] Ball Python

Gelijk de rest maar even opgepikt vanuit de opslag en gecheckt, blijkt het volgende:
5x A B D D
1x A A D D
3x A B C D

Wel een beetje balen want ‘C’ vind ik echt prachtig. Gelukkig is D ook heel mooi.

Toch echt wel vreemd te noemen dit. Score van 1/3. Ga gelijk hier even checken.

Vanochtend naar Zena Leerdam gebeld om apart te leggen. Niet nodig we hebben ze nog volop! 2 pakken samen met de funke kometembomben gekocht! Was even bang dat ik mis zou grijpen op deze hype maar gelukkig niet! Trouwens aardige lui in Leerdam!!!!

ik zou meliora vuurwerk in middenmeer ff bellen.
koop ze net nog aan de balie evenals de funkes
Zena Middenmeer heeft de Funke niet meer. Wel de Ball Python. Intratuin Cruquis is precies andersom; wel Funke, geen Luypaers.

Heb ze vandaag allebei gezien namelijk haha

Wat een prutdingen zeg, blij dat ik ze niet heb...

(Als ik dit nou vaak genoeg tegen mezelf zeg baal ik misschien niet zo dat ik ze niet meer kon krijgen)
:cool::rolleyes:

Kneiters wat fijn!

Ik ga heel eerlijk zijn! Leuk filmpje, maar ik dacht echt... wat reageren jullie overdreven zeg... Ehmmm.... tot ik er net 2 had afgestoken... Mensen dit is echt BIZAR!! Geen grap. Die reactie in de film is dus totaal niet overdreven, zelf werd ik er even stil van! Gelijk vuurwerk Vathorst in Amersfoort gebeld en ze hadden er nog 'zat' staan. 7 pakjes meegenomen en daarmee is mijn budget op!

Doet mij denken aan een 3" shell, voor mij geen shells meer nodig met deze dingen op de markt! Natuurlijk is een 3" groter in uitwerking, maar deze gaan lager en samen met de burst... ideale vervangers!! De Nederlandse overheid maakt hiermee echt een fout om ze te verbieden :bonk:

Ik ga heel eerlijk zijn! Leuk filmpje, maar ik dacht echt... wat reageren jullie overdreven zeg... Ehmmm.... tot ik er net 2 had afgestoken... Mensen dit is echt BIZAR!! Geen grap. Die reactie in de film is dus totaal niet overdreven, zelf werd ik er even stil van! Gelijk vuurwerk Vathorst in Amersfoort gebeld en ze hadden er nog 'zat' staan. 7 pakjes meegenomen en daarmee is mijn budget op!

Doet mij denken aan een 3" shell, voor mij geen shells meer nodig met deze dingen op de markt! Natuurlijk is een 3" groter in uitwerking, maar deze gaan lager en samen met de burst... ideale vervangers!! De Nederlandse overheid maakt hiermee echt een fout om ze te verbieden :bonk:

Fantastisch he :)?!

*wij reageren altijd wel 'heftig' zegmaar' dat geef ik wel toe :D!

Blij dat we nog wat pakjes hebben!

Hele dikke singleshot. Boeket was beduidend groter dan die van Evo, maar dat komt door de stijghoogte deels. Scheelt toch een aantal meter. Enig nadeeltje zijn de brandende delen die op de grond vallen, als dat bij deze al was dan zal dat bij de goude boeketten nog meer zijn. Maar verder is de spreiding sowieso 2 keer zo groot dan de Eccentric shots 2019 versie. Burst was hetzelfde.

Back
Bovenaan