Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dennis,
Ik heb me order op de 31ste gezet is dat een heel groot probleem voor jullie logistiek of valt dat wel mee?
Trouwens wat heerlijk om weer bezig te zijn met iets anders dan corona. Afgelopen jaar in het ziekenhuis was het druk dit jaar zal nog wel een tijdje zo blijven. Heerlijk om me gedachte te kunnen verzetten van drukte, chaos en alleen maar corona.
Geen probleem wel ordernummer ?
Ja ordernummer heb ik ontvangen
Nee sorry wat is je ordernummer dan kijk ik even voor je
911 is me ordernummer volgens mij
He Dennis kun je ook nog aan de 3x Heaven van Evo komen?
Goed bezig man. Ik hou het topic gewoon dagelijks in de gaten dus ik zie het wel langskomenHoi Knalka
Ik ga de aankomende weken eens kijken wat er mogelijk is met de ruimte in de bunkers en zal dan ook gaan contacten met de importeurs wat er beschikbaar is allemaal.
Verder ben ik ook bezig om CAT1 artikelen weer aan te vullen want ik heb vrij veel vragen hier over in de regio.
We willen ook elke laatste zaterdag van de maand open hier voor 2 uurtjes zodat het opgehaald kan worden al in Almere.
He Dennis kun je ook nog aan de 3x Heaven van Evo komen?
We willen ook elke laatste zaterdag van de maand open hier voor 2 uurtjes zodat het opgehaald kan worden al in Almere.
Nee, alleen cat 1 en F4.Het ophalen betreft ook F2?
De omlabeling van de 3xH zit al in het assortiment en is nog op voorraad.
https://webshop.vuurwerkalmerehaven.nl/artikel/3x-mix-compound
Dennis, als ik een tijdslot heb gereserveerd voor m'n vuurwerk, worden dan al m'n volgende bestellingen daar aan toegevoegd ongeacht of het tijdstip nog beschikbaar is?