[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De beste wensen nog allemaal! :handsup:

Dit is weer een topic om goed in te gaten te houden! Ik hoop mijn lopende bestellingen nog te kunnen aanvullen met een paar artikelen die ik afgelopen jaar niet heb besteld... (en toch wel spijt van had toen ze waren uitverkocht :D) Nieuw jaar, nieuwe kansen! Succes Dennis.

Nog de beste wensen Dennis! Mocht je weer van die leuke veilingen gaan doen, dan bied ik zeker weer mee. Leuk om te zien dat je gewoon weer lekker door gaat!

We hebben ook nog de stadionfakkels.

Deze zijn per 2 verpakt normaal 4,99 nu de laatste aantallen € 2,99

Leuk voor Voetbal of F1 of noem maar op.

Deze kunnen ook eind januari opgehaald worden OP=OP

Bij een groter aantal kan ik eventueel nog kijken wat er mogelijk is.

Dennis

Beste wensen Dennis. Dank voor de gastvrijheid en het goede contact. Je ziet m’n bestelling binnenkort wel verschijnen.

Super dat je alweer begint Dennis, mooi om te zien. Hopelijk kunnen we ook snel de cat2 producten verwachten.

Misschien is Nico Bonsai ook wel leuk voor je assortiment. Zijn erg leuke dingetjes voor 50 cent per stuk.
En stiekem hoop ik op wat betere knetterlint bulk aanbiedingen. Als je bij de Lidl 60 in een doos krijgt voor 3,99 waarom zou dat bij een vuurwerkwinkel niet kunnen?

Top om te zien dat jullie weer gaan starten met freak acties! Ik ga vast en zeker nog wat meer bestellingen plaatsen!

Geweldig om te zien dat de freakacties ook weer opgestart worden! Geeft een goed gevoel dat we gewoon weer met een schone lei kunnen beginnen.

Inmiddels de laatste 2 karton op voorraad gezet luchthuilers Funke.

Hierna zijn ze op!

Afhalen eind januari gezellig in almere.

Ik ga morgen even kijken voor de andere artikelen van CAT1

Verder ben ik achter de schermen al bezig met het klaar maken van de CAT2 artikelen dit kost nog even wat tijd maar inmiddels kan ik wel zeggen dat er wat leuke toppers terug komen op de webshop.

Dennis

We hebben trouwens ook nog 4 soorten party poppers staan.

Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd wat voor pareltjes we uit de bunker outlet kunnen vissen. Ben de F5 knop al helemaal lam aan het drukken. Hoop nog een aantal mooie evo uitloop cakes te scoren

cat 1 was aardig maar kijk echt uit naar cat2 om weer te bestellen en hopelijk begin 2022 afstekken. Veel succes met de verkoop en we zien elkaar zo wie zo eind december

Inmiddels de laatste 2 karton op voorraad gezet luchthuilers Funke.

Hierna zijn ze op!

Afhalen eind januari gezellig in almere.

Ik ga morgen even kijken voor de andere artikelen van CAT1

Verder ben ik achter de schermen al bezig met het klaar maken van de CAT2 artikelen dit kost nog even wat tijd maar inmiddels kan ik wel zeggen dat er wat leuke toppers terug komen op de webshop.

Dennis

We hebben trouwens ook nog 4 soorten party poppers staan.

Gelukkig Nieuwjaar
Goed Bezig Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan