[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis, wat je aan voorraad hebt nu van de crackling thunderstorm van eurostar is dat het of komt er eventueel nog voorraad bij ? zou daar graag wat meer van willen aanschaffen dan dat de winkelwagen mij toelaat ;)

Wat ik op dit momemt heb staan op de webshop staat ook klaar voor ons of is binnen.
Bij bestellen is mogelijk maar wil eerst zekerheid hebben dat het bij Eurostar binnen is.

Dennis

Hallo Dennis. Aangezien je wat leuke funke cat 1 items hebt vroeg ik mij af of je dit jaar misschien ook wat Duitse Funke-items gaat verkopen?

Dat dit moment alleen cat1 nog Funke dit is tevens ook het laatste er is niets meer beschikaar vandaag toevallig nog gebeld hier over voor aanvulling.

Cat2 Funke ben ik al langer mee bezig maar dat is vrij lastig in almere omdat er een dealer zit namelijk.

Bestel al vast je cat1 :D

Nog een aantal artikelen van Funke en wat diversen artikelen van Vulcan en GBV.

Ook rode fakkels beschikbaar weer.

Bestel nu al online en kom het op 27 Februari ophalen OP=OP let wel op alleen artikelen die een cat1 logo erbij hebben staan.��

Geen losse verkoop vanwege de covid-19 maatregelen dus alleen online bestellen.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

FB_IMG_1613079309602.jpg

Hey Dennis, gezien je vaak (outlet)producten bij importeurs vandaan haalt. Kun je voor mij kijken naar een karton Kylin 25sh van Pangu? 8/1. Die zou ik graag willen hebben.

Volgende week zaterdag 27-02 zullen we open zijn tussen 10:00 en 12:00 :D

Op deze zaterdag kunnen de CAT1 orders opgehaald worden die besteld zijn op deze datum de afgelopen weken op de webshop.

Inmiddels hebben we nog een aantal plekken beschikbaar maar Vol=Vol voor deze ochtend.

Helaas kunnen we alleen order laten afhalen die via de webshop zijn besteld dus geen losse verkoop op zaterdag in de winkel is mogelijk vanwege de COVID-19 maatregelingen.

wees op tijd en bestel nog je CAT1 vuurwerk of Confettie Shooters in diversen kleuren.

hebben jullie vragen dan hoor ik het wel

Funke.jpg

Hoi BurstDuo

helaas is deze niet meer leverbaar van Pangu;

wel eventueel nog de Lion of de Pearl River

Dennis

Dat is snel Dennis! Het ging mij om de Kylin, ik vond het een gaaf idee om ze alle 8 tegelijk af te steken zo met die goede spinners in de lucht en het rode met blink (doet me denken aan het (voor mij) beste stuk van de Funke supernaut 2, maar die heeft een salvo van 10 in 1,2'' dan).

Toch bedankt! :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan