bl00m
VWC lid
wel eventueel nog de Lion of de Pearl River
Ik houd het forum in de gaten!

Zou er van beide wel eentje meepakken geloof ik!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wel eventueel nog de Lion of de Pearl River
Hi Dennis,
De 3x heaven, in jullie eigen jasje, heb je die nog?
Volgende week zaterdag 27-02 zullen we open zijn tussen 10:00 en 12:00
Op deze zaterdag kunnen de CAT1 orders opgehaald worden die besteld zijn op deze datum de afgelopen weken op de webshop.
Inmiddels hebben we nog een aantal plekken beschikbaar maar Vol=Vol voor deze ochtend.
Helaas kunnen we alleen order laten afhalen die via de webshop zijn besteld dus geen losse verkoop op zaterdag in de winkel is mogelijk vanwege de COVID-19 maatregelingen.
wees op tijd en bestel nog je CAT1 vuurwerk of Confettie Shooters in diversen kleuren.
hebben jullie vragen dan hoor ik het wel
Bekijk bijlage 60915
Hi Dennis,
De 3x heaven, in jullie eigen jasje, heb je die nog?
Hoi Dennis,
Komen er na 27 feb ook nog verkoopdagen voor cat 1 of is dat nog niet bekend?
Volgende week zaterdag 27-02 zullen we open zijn tussen 10:00 en 12:00
Op deze zaterdag kunnen de CAT1 orders opgehaald worden die besteld zijn op deze datum de afgelopen weken op de webshop.
Inmiddels hebben we nog een aantal plekken beschikbaar maar Vol=Vol voor deze ochtend.
Helaas kunnen we alleen order laten afhalen die via de webshop zijn besteld dus geen losse verkoop op zaterdag in de winkel is mogelijk vanwege de COVID-19 maatregelingen.
wees op tijd en bestel nog je CAT1 vuurwerk of Confettie Shooters in diversen kleuren.
hebben jullie vragen dan hoor ik het wel
Bekijk bijlage 60915