[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag members/freaks

Het heeft een heletijd geduurd MAAR het is eindelijk zover, we hebben onze gehele administratie op orde en alles omtrent alle doorgeschoven klanten afgehandeld .

dus dus dus ..........!!!!!!

WIJ GAAN WEER ONLINE ........

Vanavond NA 18 uur zal onze vuurwerkperdoos site weer online gaan.
Aangezien we heel druk zijn geweest met alle klant afhandelingen werken en gesprekken met importeurs etc zijn we er nog niet aantoegekomen om de site al helemaal up to date te maken, dus in de loop van de aankomende periode zullen de nieuwe producten welke aan ons assortiment zijn toegevoegd, worden ingevuld op de site.
Daardoor ook een verzoek aan jullie, mochten jullie problemen zien op de site ( product films die niet kloppen of teksten/ prijzen die niet goed zijn) dan graag zsm aan mij melden middels pm zodat wij dit ook gelijk kunnen aanpassen .

Dan rest ons verder niet meer dan jullie allen een hele fijne vakantie te wensen en succes met het samen stellen van jullie bestellingen bij ons, samen maken we er dit jaar weer een knallend feest van .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Eerste bestelling is een feit, onder andere twee keer de mix it up besteld voor een heerlijke prijs. Bedankt valk vuurwerk

Goed om te horen! Helaas net als Lijpo hierboven heb ik nog geen 10% code op de vorige bestelling via de post/mail mogen ontvangen.

Ik heb ook de 10%korting code nog niet ontvangen. Daarnaast een puntje voor de site, als ik naar mijn bestellingen kijk dan zie ik de orders, als ik die aanklik zie ik niet de producten. Als je selecteert wordt het blauw en zie je het wel, dus ik denk dat het lettertype op wit staat en ik het daarom niet zie. Stuur ook nog wel een PM!

Ik heb ook de 10%korting code nog niet ontvangen. Daarnaast een puntje voor de site, als ik naar mijn bestellingen kijk dan zie ik de orders, als ik die aanklik zie ik niet de producten. Als je selecteert wordt het blauw en zie je het wel, dus ik denk dat het lettertype op wit staat en ik het daarom niet zie. Stuur ook nog wel een PM!
Daar wacht ik ook nog op.

Goedenavond members/freaks

Het klopt dat jullie klanten die de bestellingen hebben door geschoven nog geen bericht hebben gehad betreffende de 10% kortingscode, wij zijn hierin nog druk met het POS systeem van de site om hier een invulling aan te geven.
Jullie krijgen hier NA de vakantie bericht over van ons .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Een vraagje, komt de oude Geisterblitz nog weer in het assortiment? Wellicht is er iemand die zijn bestelling heeft geannuleerd die hem had besteld, dan houd ik mij aanbevolen :)

Een vraagje, komt de oude Geisterblitz nog weer in het assortiment? Wellicht is er iemand die zijn bestelling heeft geannuleerd die hem had besteld, dan houd ik mij aanbevolen :)

Goedenmorgen

Deze zijn helaas helemaal uitverkocht .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond members/freaks

Het klopt dat jullie klanten die de bestellingen hebben door geschoven nog geen bericht hebben gehad betreffende de 10% kortingscode, wij zijn hierin nog druk met het POS systeem van de site om hier een invulling aan te geven.
Jullie krijgen hier NA de vakantie bericht over van ons .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Wie krijgt hier allemaal bericht van? Dan wacht ik nog even met bestellen namelijk :D

Wie krijgt hier allemaal bericht van? Dan wacht ik nog even met bestellen namelijk :D

Subarufreak zegt het eigenlijk al...... de klanten die de bestellingen hebben doorgeschoven.
Dit stond ook in een eerdere mail van Valk die we hebben ontvangen half februari. In post 46 van dit topic staat ook dat de "doorschuivers" bericht hebben gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan