vbvuurwerk
VWC lid
Zojuist ook alles binnen, wel in spam dus check die zeker ook 
Zin om weer te bestellen groeit ook weer

Zin om weer te bestellen groeit ook weer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenmiddag
Kan kloppen we zijn er druk mee bezig want alles moet ook in het systeem verwerkt worden dus komt goed iedereen krijgt zijn of haar mail nog ( houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Daar wacht ik ook nog op.Ik heb ook de 10%korting code nog niet ontvangen. Daarnaast een puntje voor de site, als ik naar mijn bestellingen kijk dan zie ik de orders, als ik die aanklik zie ik niet de producten. Als je selecteert wordt het blauw en zie je het wel, dus ik denk dat het lettertype op wit staat en ik het daarom niet zie. Stuur ook nog wel een PM!
Een vraagje, komt de oude Geisterblitz nog weer in het assortiment? Wellicht is er iemand die zijn bestelling heeft geannuleerd die hem had besteld, dan houd ik mij aanbevolen![]()
Goedenmorgen
Deze zijn helaas helemaal uitverkocht .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen
Deze zijn helaas helemaal uitverkocht .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wie krijgt hier allemaal bericht van? Dan wacht ik nog even met bestellen namelijkGoedenavond members/freaks
Het klopt dat jullie klanten die de bestellingen hebben door geschoven nog geen bericht hebben gehad betreffende de 10% kortingscode, wij zijn hierin nog druk met het POS systeem van de site om hier een invulling aan te geven.
Jullie krijgen hier NA de vakantie bericht over van ons .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wie krijgt hier allemaal bericht van? Dan wacht ik nog even met bestellen namelijk![]()
Betekend dit nu je reageert dat de vakantie ook voorbij is![]()
Goedenavond
Dat klopt ja de vakantie is "helaas" voorbij ja hahaha.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedemorgen! haha ja dat is waar! ik doelde meer op de brieven met kortingzie ze graag tegemoet zodat ik weer kan bestellen