[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, ik ben er nog niet over uit. Ik wil Valk ook best helpen, maar het gaat om veel geld. De andere kant is dat als te veel mensen hun geld terug vragen ze ook nog failliet kunnen gaan misschien, zeker omdat vwpd in een andere bv is onder gebracht. Lastig verhaal iig.

Net mail gekregen van vwpd, geen Duitsland optie, wat ik snap. Doorschuiven of geld terug waarbij ze met klem verzoeken te kiezen voor de optie doorschuiven, wat ik ook snap. Maar ja, ik heb bijna 1500 in bestelling en wie zegt mij dat het volgend jaar wel door gaat? Dan denk ik toch liever geld terug en naar België.... ik denk er nog even over na.:rolleyes:
Kies gewoon weer voor doorschuiven geen probleem. Maar dat gedoe over nieuwe afhaalbonnen etc. mag achterwege gelaten geworden ditmaal.

Laatst bewerkt:
Goedenavond members/freaks

Is iedereen een beetje bekomen van alle ellende die wij weer als freaks/liefhebbers over ons heen hebben gekregen afgelopen week?.
Wij zijn de klap nog steeds niet echt te boven maar weten helaas dat alles gewoon verder gaat en dat moeten wij dan ook.
Als het goed is hebben jullie allen een mail van ons ontvangen ( het zij in je gewone mailbox en anders waarschijnlijk in de spambox).
Wij hebben er voor gekozen niet alles op alles te gaan zetten om eventueel in Duitsland te gaan uitleveren, waarom niet, nou simpel dat gedeelte heeft ons afgelopen jaar ook veel energie en tijd gekost om dat allemaal rond te krijgen en wat bracht het ons en jullie uiteindelijk HELEMAAL NIETS, en ja het klopt, zoals het er nu uitziet gaat de verkoop in Duitsland gewoon door, maar het spreekwoordelijke gezegde ( niets zo veranderlijk als het weer) geeft ons toch het gevoel dat het ook daar maar zo weer kan veranderen en die ellende willen we er niet ook nog een keer bij hebben, daarom hebben we nu dan ook voor die keuze niet gekozen.

In de mail staat precies hoe en wat.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij ze graag.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond members/freaks

Is iedereen een beetje bekomen van alle ellende die wij weer als freaks/liefhebbers over ons heen hebben gekregen afgelopen week?.
Wij zijn de klap nog steeds niet echt te boven maar weten helaas dat alles gewoon verder gaat en dat moeten wij dan ook.
Als het goed is hebben jullie allen een mail van ons ontvangen ( het zij in je gewone mailbox en anders waarschijnlijk in de spambox).
Wij hebben er voor gekozen niet alles op alles te gaan zetten om eventueel in Duitsland te gaan uitleveren, waarom niet, nou simpel dat gedeelte heeft ons afgelopen jaar ook veel energie en tijd gekost om dat allemaal rond te krijgen en wat bracht het ons en jullie uiteindelijk HELEMAAL NIETS, en ja het klopt, zoals het er nu uitziet gaat de verkoop in Duitsland gewoon door, maar het spreekwoordelijke gezegde ( niets zo veranderlijk als het weer) geeft ons toch het gevoel dat het ook daar maar zo weer kan veranderen en die ellende willen we er niet ook nog een keer bij hebben, daarom hebben we nu dan ook voor die keuze niet gekozen.

In de mail staat precies hoe en wat.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij ze graag.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Ah, als jullie iedereen hebben gemaild, ik heb geen mail gehad. Ook niet in mijn spam.

Ik heb ook nog geen mail, ook niet in de spam box. Zal nog wel aan het vliegen zijn dan. Maar begrijp ik hieruit goed dat er geen hoop meer is op een rechtszaak?

Het verbod is trouwens nog niet eens officieel goedgekeurd door het kabinet en door Brussel.. en ook worden er morgen opnieuw kamervragen over gesteld.. is het niet verstandig om dat allemaal even af te wachten?

Het verbod is trouwens nog niet eens officieel goedgekeurd door het kabinet en door Brussel.. en ook worden er morgen opnieuw kamervragen over gesteld.. is het niet verstandig om dat allemaal even af te wachten?
Zou het eerder naïef noemen.
De kans is groter dat Doutzen Kroes en Beyonce straks naast je bed staan voor een triootje dan de kans dat het verbod teruggedraaid gaat worden.

Zou het eerder naïef noemen.
De kans is groter dat Doutzen Kroes en Beyonce straks naast je bed staan voor een triootje dan de kans dat het verbod teruggedraaid gaat worden.

Hoezo naïef. Als straks toch door een wonder wel verkocht mag worden dan loopt iedereen die zn bestelling heeft geannuleerd te janken dat hij/zij dezelfde producten wil tegen de zelfde prijs en op dezelfde tijd en plaats. En dat kost weer veel tijd en papierwerk. Dus ik zou gewoon even afwachten tot het écht definitief is voordat ik het zou annuleren. Was meer bedoeld als tip, wat je er mee doet moet je zelf weten :bye:

Goedenavond

Ik zou iedereen willen vragen die een bestelling bij ons heeft en geen mail heeft ontvangen, ons een mail te willen nsturen met je gegevens en bestelnr etc .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan