Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hi Rene, zie diverse product en van Wolff staan. Zou het mogelijk zijn de Exodus binnen te harken en voor welke prijs als dat zou lukken? Ben hier al tijd naar op zoek.
René? Al tijd gevonden om hier naar te kijken?
Komt de Crackling Crystal nog op de site te staan dit jaar ?![]()
Nee nog niet voorlopig zijn we eerst met andere dingen bezig.
Als er nog iets van Wolff bijkomt zal dit later in het jaar zijn.
René, afgelopen jaar had je best wat compounds van Fireworks for All.
Zou je die dit jaar weer in de shop aan kunnen bieden? Misschien gelijk met de nieuwe actieperiode, waar je ook de Roman verkoopt?
Een paar leuke combi prijzen met die compounds halen mij al snel over momenteel!![]()
Bunkers liggen vol, weinig ruimte meer voor andere merken. begrijpelijkMisschien praat ik voor mijn beurt, maar ik heb uit de meest betrouwbare bron vernomen dat er (voorlopig) weinig tot niets aan het huidige assortiment toegevoegd gaat worden (zoals dat voor veel winkeliers logischerwijs geldt om deels uiteenlopende redenen, maar wel met dezelfde oorzaak). De twee mooiste merken mogelijk uitgezonderd.
Maar wishful thinking mag uiteraard! Ik zie graag de Exotica, Expression, Blutmond en nog wat andere Argento cakes op de site staan.![]()
Ik zie graag de Exotica,![]()
Bunkers liggen vol, weinig ruimte meer voor andere merken. begrijpelijk
Andere browser, incognito, cookies verwijderen?iemand enig idee hoe je de 30% code uitzet? ik hij blijf daar maar op staan zeg maar