[Freakactie 2021] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Rene, zie diverse product en van Wolff staan. Zou het mogelijk zijn de Exodus binnen te harken en voor welke prijs als dat zou lukken? Ben hier al tijd naar op zoek.

>>>>>NU IN DE ACTIE<<<<<
Cafferata King of Town 450sh

nu €355,-

59c94158ac182_256x256.jpg

Screaming Comets
Karton a 8st nu €55,-

screaming comets.jpg

Bijlagen

• screaming-comets.png
    screaming-comets.png
    233,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Hi Rene, zie diverse product en van Wolff staan. Zou het mogelijk zijn de Exodus binnen te harken en voor welke prijs als dat zou lukken? Ben hier al tijd naar op zoek.

René? Al tijd gevonden om hier naar te kijken?

René, afgelopen jaar had je best wat compounds van Fireworks for All.
Zou je die dit jaar weer in de shop aan kunnen bieden? Misschien gelijk met de nieuwe actieperiode, waar je ook de Roman verkoopt? :)
Een paar leuke combi prijzen met die compounds halen mij al snel over momenteel! :D

René, afgelopen jaar had je best wat compounds van Fireworks for All.
Zou je die dit jaar weer in de shop aan kunnen bieden? Misschien gelijk met de nieuwe actieperiode, waar je ook de Roman verkoopt? :)
Een paar leuke combi prijzen met die compounds halen mij al snel over momenteel! :D

Ik hou me dan aanbevolen voor de Maximus :)

En nog een aantal verzoeknummertjes :)

- Nico Butterfly
- Nico Snow White
- Pyroshow Z-Shape falling leaves (blue mine w red/green)

Misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik heb uit de meest betrouwbare bron vernomen dat er (voorlopig) weinig tot niets aan het huidige assortiment toegevoegd gaat worden (zoals dat voor veel winkeliers logischerwijs geldt om deels uiteenlopende redenen, maar wel met dezelfde oorzaak). De twee mooiste merken mogelijk uitgezonderd.

Maar wishful thinking mag uiteraard! Ik zie graag de Exotica, Expression, Blutmond en nog wat andere Argento cakes op de site staan. :angel:

Misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik heb uit de meest betrouwbare bron vernomen dat er (voorlopig) weinig tot niets aan het huidige assortiment toegevoegd gaat worden (zoals dat voor veel winkeliers logischerwijs geldt om deels uiteenlopende redenen, maar wel met dezelfde oorzaak). De twee mooiste merken mogelijk uitgezonderd.

Maar wishful thinking mag uiteraard! Ik zie graag de Exotica, Expression, Blutmond en nog wat andere Argento cakes op de site staan. :angel:
Bunkers liggen vol, weinig ruimte meer voor andere merken. begrijpelijk

wat is de rede dat er nu zo weinig producten hebben, ben voorgaande jaren groot fan van jullie geweest, met echt goede goedgeprijsde producten.

Geen plek meer in de bunkers als gevolg van het vuurwerkverbod vorig jaar, simpel en diplomatiek correct gezegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan