[Fireworks Specials] Capo Box

Ligt het aan mij of klopt er iets niet aan het filmpje? Het lijkt wel of er een lichte vertraging in zit. Het effect blijft wel erg langen hangen en de bombette stijgt net iets te langzaam op.

Meer mensen die hun twijfels hebben bij de schiethoek en de bovenrand van de doos? Lijkt mij tricky. Heb de rand er dus verder afgescheurd.
CE0BB542-D5D3-4402-8087-0B23B967DC71.jpg

Opzich een mooie box, alleen ben er wel achter dat ik 100% waaierboxen met hetzelfde schiettempo wat monotoon vindt. Hou meer van afwisseling I- en fanshape. De crossettes in het midden waren wel prachtig!

Ja dat was mijn idee ook! Heb de hele plank maar uit de doos gehaald en zo op straat geZet.
Wat een mooi blokje was dit! Maar niet voor herhaling voor mij. Andere vergelijkbare blokken vond ik mooier

Ja deze heb ik op beeld! Zal vanavond even kijken of ik hem kan uploaden :bye:

EDIT : deze heb ik niet op beeld. Ben in de war met de 4x mix compound van Orthen lijn.

Laatst bewerkt:
Mooie langdurige box. Ik dacht de Serenity te ontvangen, zat deze box in de omdoos van de Serenity. Ik heb hem op film, alleen heeft mijn buurman tijdens het filmen z’n mobiel gedraaid.

Sorry, heb hem half op film staan vanwege camerastandpunt, maar het is wat.
Zoals gezegd een prima box met mooie effecten, maar het monotone schiettempo maakt hem voor mij wat saai. Ik denk dat de Obsessed een betere keuze is in deze prijscategorie.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem wel op beeld. Helaas was hij vrij breed, dus helemaal op beeld is een ander verhaal :p

Begint op 08:12. Erg ondergewaardeerde box, was een van de positieve verassingen van de avond, helemaal voor het toenmalige prijskaartje. Nu helaas, net als veel andere producten, wel aardig aan de prijs.

Back
Bovenaan